loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 363 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ویجت قرآن نام ویجتی مذهبی برای اندروید میباشد که قادر است آیه هایی را از قرآن بطور تصادفی برای شما به نمایش در آورد.
این ویجت که در دیتابیسِ آن کل آیه های قرآن ذخیره شده اند روزانه به طور تصادفی آیه ای را برای شما نمایش میدهد که شما میتوانید با یک لمس آن را با آیه های قبل و یا بعدش تعویض کنید،همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی خودِ ویجت به طور تصادفی سوره را عوض کنید تا آیه های آن سوره به نمایش در آیند،علاوه بر آن شما قادرید به دلخواه از لیست سوره ها یکی را برگزینید.
از امکانات مناسبِ دیگر این ویجت میتوان به امکان نمایش آیه ها هم بصورت فارسی و هم بصورت عربی اشاره کرد.
نکته: فایل دانلودی پیش رو یک ویجت است و پس از نصب برای فعالسازی آن باید در هوم اسکرین قسمتی خالی را لمس کرده و سپس روی گزینه ی افزودن ویجت یا Add Widget کلیک کنید.
 براى دانلود این ویجت ایرانی اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

مسعود گلی بازدید : 274 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

مناجات امیرالمومنین (ع) در مسجد كوفه ؛ دعایی بامضامین عالی و معرفتی عمیق است. مناجات مولایی یا مولا مناجاتی که حضرت امیر(ع) و همه ائمة طاهرین (ع)، با آن خدا را می خوانده اند. 
کسانی که گوشی اندرویدی با نسخه 2.2 به بالا دارند می توانند برنامه مناجات حضرت علی (ع) در مسجد کوفه را در ادامه مطلب دانلود کنند.

 

مسعود گلی بازدید : 223 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

قبله نام نرم افزاری جدید و ایرانی است که میتواند بدون هیچ گونه تنظیمات خاصی جهت دقیق قبله را برای شما مشخص کند.
این نرم افزار که بدون نیاز به اینترنت کار میکند با استفاده از GPS شما میتواند مکان شما را تشخیص داده و قبله را برای شما نمایان سازد.
کاربرد این برنامه هنگامی مشخص میشود که شما برای سفر و یا حتی مهمانی های کوتاه از منزل خود خارج شده اید و جهت درست قبله را نمیدانید.
 براى دانلود این برنامه کم حجم و مذهبی ایرانی اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

مسعود گلی بازدید : 332 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

زیارت عاشورا نام اپلیکیشنی کم حجم ویژه ی اندروید است که قادر است علاوه بر ارائه ی متن زیارت عاشورا به شما صوت آن را نیز قرائت کند.
این نرم افزار مذهبی که از گرافیک زیبا و فونتی خوانا بهره مند است معنی فارسی هر قسمت از دعای زیارت عاشورا را نیز زیر آن نمایش میدهد،قابل ذکر است اندازه ی متن دعا و ترجمه ی آن توسط کاربر قابل تغییر است.
نکته: برنامه ی فوق از حجم کمی برخوردار میباشد و برای اینکه صوت آن فعال شود نیازمند است پس از نصب حجم کمی دیتا با اینترنت سیمکارت شما بارگیری کنید(حدود ۳٫۵ مگابایت)،این فرآیند به طور خودکار انجام میشود.

براى دانلود این برنامه ی مذهبی اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید
 

 

مسعود گلی بازدید : 405 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 

در این پست از سایت مهدی دانلود دعای صوتی-متنی توسل برای اندروید آماده ی دانلود شده است.
این نرم افزار که از فونتی زیبا بهره میبرد قادر است صوت را همگام با متن دعای توسل قرائت کند که این هماهنگی میتواند به خواندن دعا کمک قابل توجهی کند.
نکته ۱: نرم افزار دعای توسل برای دریافت فایل صوتی نیازمند یک بار اتصال به اینترنت میباشد تا صوت دعا را دانلود کند.
نکته ۲: اگر در دانلود صوت دعای فوق با دستگاه اندرویدتان دچار مشکلی شدید در نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید تا فایل صوتی را جداگانه برایتان تهیه کرده و آموزش وارد کردن آن به برنامه را نیز آماده کنیم. براى دانلود این برنامه ی دعای صوتی اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
 
 

 

مسعود گلی بازدید : 476 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

 


در این پست از سایت مهدی دانلود نرم افزار دعای کمیل (صوتی و متنی) ویژه ی سیستم عامل اندروید آماده ی دانلود شده است.
این نرم افزار که از گرافیک بالا و فونت فارسی زیبایی بهره مند است قادر است صوتِ دعا را همگام با خواندن متن توسط شما پیش برد که به خواندن آن کمک شایانی میکند.
نکته ۱: نرم افزار دعای کمیل برای دریافت فایل صوتی نیازمند یک بار اتصال به اینترنت می باشد تا صوت دعا را دانلود کند.
نکته ۲: اگر در دانلود صوت دعای فوق با دستگاه اندرویدتان دچار مشکلی شدید در نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید تا فایل صوتی را جداگانه برایتان تهیه کرده و آموزش وارد کردن آن به برنامه را نیز آماده کنیم.
براى دانلود این برنامه ی دعای صوتی اندروید از
مهدی دانلود
به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 465 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

ذکر دل نام ویجتی ایرانی با گرافیک فوق العاده زیبا برای اندروید است که ذکر ایام هفته را در هوم اسکرین شما به نمایش میگذارد.
این ویجت مذهبی که از گرافیک چشم نوازی بهره میبرد دارای دو طرح زیبا است که میتوانید متناسب با والپیپرتان یکی از آنها را انتخاب کنید.
قابل ذکر است فایل دانلودی یک ویجت است و پس از نصب به منوی برنامه ها نخواهد رفت،برای اجرای آن کافیست پس از نصب روی یک قسمت خالی از هوم اسکرین لمسی طولانی کنید و سپس گزینه ی Add Widget را انتخاب کرده و سپس ذکر دل را برگزینید.
نکته: ویجت فوق از حجم کمی برخوردار است،لطفا پس از نصب آن را به مموری کارت انتقال ندهید. براى دانلود این ویجت مذهبی اندروید از مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 857
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 313
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 920
  • بازدید ماه : 3,243
  • بازدید سال : 17,109
  • بازدید کلی : 574,241