loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 130 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدیدترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 13 بهمن ماه 92 در تهران با موضوع امواج خاکستری درشهرستان نکا صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 163 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 24 دیماه 92 در تهران با موضوع ثقلین ، مسیر گمشده مسلمین در کرج صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 359 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (2)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 21 دیماه 92 در تهران با موضوع آغاز عهد صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 236 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 7 دیماه امسال در خمینی شهر با موضوع بصیرت در فتنه های آخرالزمان صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 180 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 24 و 25 آذر ماه امسال در هیئت روضه العباس کرمان با موضوع زیر خیمه خورشید صورت گرفته. امیدوارم فایل های صوتی این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 150 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (2)


همایش معرفتی «دانشجویی به سبک انتظار» با حضور علی‌اکبر رائفی‌پور مدیر موسسه مصاف و از پژوهشگران حوزه مهدویت و مسائل آخرالزمان، ۱۷ آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. علی‌اکبر رائفی‌پور در این همایش با بیان اینکه سبک زندگی در دنیا جریان افراط و تفریط را تجربه کرده است ،گفت: سبک زندگی اسلامی حد وسط سبک های افراطی و تفریطی است و بر پایه اسلام و عقلانیت شکل گرفته است. جهت دانلود فایل صوتی و همچنین توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 231 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) در مجتمع امیرالمونین مشهد مقدس مورخ 16 آذر 92 صورت گرفته. جهت دانلود این کلیپ صوتی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 403 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (1)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی جدید با موضوع مخاطب شناسی جریان مهدوی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورخ 10 آبان 92 صورت گرفته. امیدوارم که این فایل صوتی کم حجم را از دست ندهید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 169 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران عزیز سایت مهدی دانلود ، فایل های صوتی و تصویری استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی با موضوع از عاشورا تا ظهور در تاریخ 21 تا 24 آبان در شاهرود انجام گرفته. اگر شما هم یکی از طرفداران سخنرانی های استاد هستید ، پیشنهاد میکنم فایل صوتی و تصویری از عاشورا تا ظهور را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 185 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (1)


سخنرانی استاد رائفی پور یکشنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه کرج برگزار شد. در این سخنرانی استاد رائفی پور راجع به مقام امامت و جایگاه امام مطالبی را بیان کردند. اینکه هارون امت ما امیرالمومنین است، اگر وقتی دست امیرالمومنین که در غدیر بالا رفت را مردم بالا نگه می داشتند سر حسین بن علی بالای نیزه نمی رفت. عهد با اهل بیت عهدی است که هم عاشورا در ان وجود دارد هم ظهور. ایشان در ادامه فرمودند: مقام امامت فهمیده نشده است .من معتقدم برای هیچ امامی نباید روضه باز بخوانیم چون قصی القلب می شویم. بیشتر روضه کسانی که برای امام زمان عصر خود به شهادت رسیدند را بگوییم، مثل حضرت عباس(ع). حضرت عباس خودش روضه خودش را در عاشورا خواند. در محرم ما باید تمرین ظهور کنیم. در محرم چیزهای کوچک نخواهیم،از خدا درخواست کنیم که ما می خواهیم عباس برای امام زمان شویم،اما اما اما از عاشورا بدون رسیدن به امام زمان دست خالی بیرون نیاییم غیر اینصورت وگرنه باختیم. در تاریخ ،هر قومی عهد خود را با فرستاده خدا شکست دلشان سنگ شد و به کشتن فرستاده خدا رو آوردند. و برای رسیدن به امام زمان باید از تعلقات دنیوی گذشت .

ali-amfs بازدید : 302 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

کلیپ صوتی سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور پیرامون عاشورا تا ظهور آماده دانلود شما کاربران قرار گرفته است. این نماهنگ کوتاه به همت سایت مصاف تهیه و انتشار یافته است. این فایل صوتی کم حجم است و حدود پنج دقیقه از وقت شما را میگیرد. اگر شما هم دوست دارید برای امام زمان (عج) گریه کنید این فایل صوتی را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 172 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)


استاد علی اکبر رائفی پور ، پژوهشگر مباحث فراوانی از قبیل فراماسونری ، صهیونیست و ... است. او همیشه با مدارک و شواهد صحبت میکند و برای همین خاطر است که علاقه مندان زیادی دارد. استاد رائفی پور بعد از چند سال سخنرانی موفق در دانشگاه های مختلف کشور ، پا را فراتر گذاشت و توانست در شبکه جهانی ولایت چندین برنامه ی زنده داشته باشد. این سخنرانی جدید استاد رائفی پور در تاریخ دوم آبان با موضوع روز بیعت صورت گرفته ، که پیشنهاد میکنم سخنرانی صوتی و تصویری آن را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 304 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)


برای شما کابران سایت مهدی دانلود ، سخنرانی جدید استاد رائفی پور با موضوع بررسی اوضاع سوریه را در دو فرمت صوتی و تصویری آماده دریافت قرار داده ام.
استاد رائفی پور ، این سخنرانی در تاریخ 9 مهرماه 1392 در دانشگاه شهید بهشتی
انجام داده است. جهت دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 230 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)


ادعیه و زیارات شاید تسکین درد شیفتگان حضرت مهدی (عج) باشد ، چرا که سال هاست انتظار فرج امام دوازدهم خود را می کشیم و برای او و آمدنش دست به دعا می گیریم . برای شما عزیزان مجموعه ی صوتی ادعیه و زیارات مربوط به امام زمان را تهیه کرده ایم تا همگی با هم برای سلامتی امام و ولی نعمت خود و نزدیک شدن ظهور آقایمان دعا کنیم . مجموعه ی صوتی ادعیه و زیارات امام زمان (عج) ، مجموعه ای جامع از دعاهایی با فرمت Wma می باشد که با صوتی زیبا و دلنشین خوانده شده است و فضای روحانی خاصی را برای شما رقم خواهد زد .

مسعود گلی بازدید : 144 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بیست و ششمین همایش از سلسله همایش ­های روایت عهد با موضوع ارض موعود (5) پنجشنبه 28 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در بنیاد فرهنگی رفاه و با حضور استاد علی اکبر رائفی پور برگزار شد. کلیپ صوتی این همایش توسط سایت مصاف انتشار داده شده است. جهت دانلود این کلیپ صوتی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 151 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (1)

کلیپ صوتی و تصویری سخنرانی جدید استاد رائفی پور که در اراک تاریخ ۱۴ و ۱۵ شهریور ۹۲ برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم. موضوع این سخنرانی حکومت دینی و حکومت سکولار می باشد.

توصیه می کنم این سخنرانی زیبا استاد رائفی پور را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید سخنرانی جدید استاد رائفی پور را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 526 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (3)

 

امروز برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی زیارت امام زمان (عج) با صدای استاد فرهمند رو آماده دانلود کردم. یکی از ادعیه ی مربوط به حضرت صاحب الامر که در مفاتیح الجنان موجود است ، همین زیارت امام زمان (عج) در روز جمعه می باشد. شما میتوانید علاوه بر دانلود فایل صوتی آن ، متن و ترجمه زیارت امام زمان (عج) در روز جمعه را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

مسعود گلی بازدید : 276 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران عزیز مهدی دانلود ، دانلود نشست های روایت عهد استاد رائفی پور رو در 24 قسمت در نظر گرفتم. موضوعات این نشست عبارت اند از : حقیقت ذوالقرنین ، شجره ملعونه ، حماسه سرخ ، ارض موعود 1 و 2 و 3 و 4 ، اسطوره های صهیونیست و ... امیدوارم که از دریافت این نشست ها لذت ببرید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 14,111
  • بازدید کلی : 571,243