loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 211 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (3)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی و تحریری زیتون را آماده دانلود قرار دادم. شما می توانید از فونت در نگارش متون و همچنین طراحی های خود بهره ببرید. امیدوارم که این فونت زیبا را از دست ندهید. جهت دانلود فونت زیتون از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 131 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی و تحریری کربلا را آماده دانلود قرار دادم. شما می توانید از فونت در نگارش متون و همچنین طراحی های اسلامی خود بهره ببرید. امیدوارم که این فونت اسلامی را از دست ندهید. جهت دانلود فونت اسلامی کربلا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 137 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت زیبای ارغوان را آماده دانلود قرار دادم. این فونت ایرانی کم حجم بوده و شما می توانید برای نگارش متون و طراحی های خود از این فونت استفاده کنید. جهت دانلود فونت ارغوان از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 282 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی دینار را آماده دانلود قرار دادم. شما می توانید از این فونت در نگارش متون و همچنین طراحی های خود استفاده کنید. این فونت در دو حالت لایت و مدیوم برای شما تهیه شده. امیدوارم که دانلود این فونت از سایت مهدی دانلود را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 175 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (1)
برای شما کابران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی کلاسیک رو آماده دانلود قرار دادم. شما عزیزان می توانید از این فونت زیبا در نگارش متون و همچنین در طراحی های خود استفاده کنید. این فونت کم حجم بوده و دارای فرمت TTF می باشد. جهت دانلود فونت کلاسیک از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 611 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)


فونت سمبل عاشورا همانطور که از نامش پیداست ، صرفا جهت استفاده در طرح ها به کار می رود. این فونت دارای حجم کم ولی از زیبایی خاصی برخوردار است. جهت دانلود فونت سمبل عاشورا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 446 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، این بار فونت تحریری محرم را آماده دریافت قرار داده ام. در مطالب قبلی فونت سمبل محرم را جهت استفاده در طراحی های مذهبی قرار داده بودم. ولی قلم اسلامی محرم جهت نوشتن متون و نگارش مطالب به کار می رود. امیدوارم که سه فونت با موضوع محرم را از دست ندهید. جهت دانلود فونت محرم از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 133 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، دو فونت سمبل محرم برای شما آماده دانلود قرار داده ام. این دو فونت کم حجم بوده و صرفا برای طراحی کردن استفاده میشود. جهت دانلود فونت محرم ز سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 584 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)
حسین زاهدی طراح فونت نبی در مورد این فونت گفته :  طراحی این قلم حدود یک سال طول کشیده و تمام اعراب و کشیدگی‌ها را داراست که با Shift+J این کشیدگی‌ها قبل از هر حرف قابل اعمال است. این فونت در همه برنامه‌ها که فونت فارسی را پشتیبانی می‌کنند، عمل می‌کند و یک فونت قرآنی است.

مسعود گلی بازدید : 183 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)


فونت فارسی علی قلمی ساده و کاربردی برای طراحان و تایپیست هاست. اگر شما هم تمایل دارید تا از فونت علی در نگارش متون و یا طراحی های خود استفاده کنید ، پیشنهاد میکنم که این فونت کم حجم را از دست ندهید. جهت دانلود فونت علی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 266 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)


فونت سمبل امام هادی علیه السلام قلمی ایرانی است که طراحان و گرافیست های مذهبی جهت زینت طرح های خود از آن استفاده میکنند. این فونت در عین زیبایی دارای حجم پایینی است. جهت دانلود فونت سمبل امام هادی علیه السلام از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 383 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (2)


فونت علائم اسلامی ، ابزاری مناسب برای طراحان و گرافیست های با سلیقه است. این فونت را می توانید جهت خوشنویسی در طرح های اسلامی خود به کار ببرید. جهت دانلود این فونت از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 265 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (1)


فونت معلی یک فونت اسلامی ایرانی است که در عین زیبایی ، دارای حجم کمی است. گرافیست ها  از این فونت برای طراحی استفاده میکنند و تایپیست ها برای نگارش حروف از فونت معلی بهره می برند. جهت دانلود این قلم فارسی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 479 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)



فونت میترا یکی از ساده ترین و در عین حال پرکاربردترین فونت های فارسی است. گرافیست ها  از این فونت برای طراحی استفاده میکنند و تایپیست ها برای نگارش حروف از فونت میترا بهره می برند. جهت دانلود این قلم فارسی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.
مسعود گلی بازدید : 197 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (1)

فونت های فارسی از جمله خواسته های کاربران فارسی زبان هستند. اما فونت های فارسی که از تایپ مستقیم در نرم افزارها پشتیبانی می کنند از فونت های محبوب کاربران می باشند. در این مطلب فونت زیبا و محبوب دست نویس و خودکار را برای شما کاربران محترم قرار می دهیم. این فونت بدون مشکل و بی نظمی بوده و قابلیت تایپ مستقیم را دارا می باشند. شما می توانید از این فونت ها در برنامه هایی که از فرمت یونیکد پشتیبانی می کنند استفاده نمائید. جهت دانلود فونت فارسی دست نویس از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 214 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)


فونت ثلث یکی از فونت های فارسی است که دارای زیبایی و کارایی فراوانی است. کمتر گرافیست یا طراحی است که از این فونت استفاده نکرده باشد یا از استفاده آن ناراضی باشد. این فونت به شما کمک می کند تا متن های زیباتری را در طراحی ها و یا نوشته های خود داشته باشید. جهت دانلود فونت ثلث تحریری از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 374 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

اولین فونت استاندارد یونیکد توسط شورای عالی اطلاع رسانی  بنام فونت "  ایران نستعلیق" ساخته شد . با تهیه فونت فارسی‌نویس  ایران نستعلیق ، به‌عنوان خط شکسته -ایرانی، امکان دانلود این فونت از وبگاه شورای عالی اطلاع‌رسانی فراهم شد.
 طریقه فعالسازی : بعد از باز کردن فایل زیپ فونتIRANnastaliq.ttf را کپی کرده و به Control Panel و در داخل پوشه Fonts کپی کرده . فونت  ایران نستعلیق نصب شد و می توانید در تمامی برنامه ها از این فونت استفاده کنید. جهت دانلود فونت ایران نستعلیق از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 405 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجـج ، علــی بـن موســی الرضــا یک فونت سمبل جدید به نام رضوی که حاوی رسم الخط ها و پیش نوشته های مربوط به امام رضا علیه السلام میباشد رو ویژه طراحان و گرافیست ها طراحی و برای استفاده عموم انتشار میدم . این فونت جدید توسط امیر حسین صدقی طراحی شده است. جهت دانلود این فونت زیبا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 478 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، پنج فونت سمبل گرافیکی بسم الله الرحمن الرحیم رو آماده دانلود کردم. این فونت ها فقط جهت طراحی تهیه شده اند و برای نگارش مطالب نیستند.  ۵ سری مختلف که هر کدام شامل ده ها طرح گرافیکی زیباست را آماده و تقدیم شما سروان گرامی سایت قرار داده ایم. جهت دانلود این فونت های زیبا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 585 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (3)

امروز برای شما کاربران سایت ،فونت اسلامی و زیبای شیعه رو آماده کردم. این فونت برای طراحی در فتوشاپ به کار گرفته می شود. همچون دست خط که در نوشتن بر روی کاغذ از اهمیت بسیاری برخوردار است ، فونت نیز در نوشته های دیجیتال می تواند به نوشته های شما ظاهری زیبا و یا ناپسند بدهد. از این رو استفاده از فونت مناسب برای نوشتن مطلب و یا استفاده در امور گرافیکی بسیار حائز اهمیت است. امروز در سایت مهدی دانلود فونت زیبای شیعه را برای شما آماده کرده ایم. این فونت زیبا در نوشتن متونی همچون متن قرآن کارایی بسیاری دارد و می تواند زیبایی نوشته را دوچندان نماید. این فونت زیبا را هم اکنون می توانید از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود فونت شیعه از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
مسعود گلی بازدید : 302 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (1)

 

فونت انتظار نام یک فونت فارسی است که نسخه ۱ آن پس از انتشار مورد توجه بسیاری از گرافیست ها و طراحان قرار گرفت از همین رو این امر سبب شد تا سازنده آن نسخه ۲ فونت انتظار را منتشر کند .

 

این فونت بسیار زیبا بوده و متناسب سلیقه ی یک ایرانی میباشد و به همین سبب موجب محبوبیت این فونت شده است.

شما می توانید از این فونت برای تایپ متن فارسی بر روی : عکس ها و انجام کارهای گرافیکی مختلف مانند طراحی پوستر، ترکت، بنر و … استفاده کنید . جهت دانلود مجموعه فونت های انتظار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 14,069
  • بازدید کلی : 571,201