loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 244 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

Mozilla Firefox 27.0 Final مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. جهت دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس ورژن 27 از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


مسعود گلی بازدید : 113 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 98 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
SpeedyFox 2.0.5 نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم می باشد. موزیلا فایرفاکس همواره جزء بهترین مرورگرهای صفحات وب شناخته شده است اما رفته رفته بنا به دلایلی چند سرعت عملکرد آن به طور قابل توجهی کم میشود و زمان بارگذاری آن رفته به رفته دچار خلل میشود. و در حالت کلی سرعت مشاهده سایت خیلی آهسته خواهد شد. این مسائل بسیار شایع است و علت آن نیز از بین رفتن و تکه تکه شدن پایگاه داده میباشد.

مسعود گلی بازدید : 413 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

ساینا اولین مرورگر ایرانی است که مراحل بومی سازی آن توسط متخصصین ایرانی انجام شده است. در نوار سمت راست، دسته بندی مربوط به مطالب و بخش های مختلف مرورگر ساینا نشان داده شده است. با کلیک بر روی هر یک از موضوعات، توضیحات مرتبط با آن موضوع ارائه خواهد شد. برای تسهیل در پیمایش موضوعات، دکمه ی بعدی و قبلی بین موضوعات قبلی و بعدی موضوع جاری جابجا می شود.  جهت دانلود این مرورگر ایرانی و کاملا بومی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 492 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)
واترفاکس Waterfox v24.0  مرورگر Waterfox واتر فاکس همان مرورگر Firefox می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایر فاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید. این مرورگر برای سیستم های 64 بیتی آماده دریافت شده است. جهت دانلود مرورگر جدید واتر فاکس از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 96 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)
مرورگر Safari جز پر سرعت ترین مرورگرهای جهان به شمار میرود که ساخت شرکت قدرتمند Apple می باشد. در ابتدا این مرورگر تنها بر روی کامپیوترهای شرکت اپل که از سیستم عامل مکینتاش پشتیبانی میکنند و دیگر محصولات این شرکت قابل نصب بود اما پس از مدتی شرکت اپل تصمیم گرفت تا مرورگر پر قدرت خود را جهت رقابت با سایر شرکت ها برای سیستم عامل ویندوز نیز منتشر کند. با اینکار مرورگر سفری در میان کاربران سراسر دنیا در جایگاه ویژه ای قرار گرفت و امروزه میتوان آنرا رقیب اصلی مرورگرهای معروفی همچون فایرفاکس، اپرا و کروم دانست. این مرورگر از سرعت بسیار بالا در باز کردن صفحات اینترنتی برخوردار است به طوری که گفته میشود سرعت آن 70% بیشتر از سرعت مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس است.

مسعود گلی بازدید : 293 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (3)


موزیلا فایرفاکس رو حتما همه شما ها می شناسین. مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا فایرفاکس مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  این مرورگر توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن و جدیدترین نسخه نرم افزار موزیلا فایرفاکس را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 181 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (1)

Opera اپرا یکی از سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری میکند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان میشوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
Opera تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر میدارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا Opersa امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

مرورگر Opera با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن مرورگر اپرا را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.


مسعود گلی بازدید : 560 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنتی متن ‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی گوگل کروم برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد. مرورگر گوگل کروم بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است . از امکانات و قابلیت های گوگل کروم می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود.

 

مرورگر گوگل کروم شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر می دهد. نرم افزار گوگل کروم بر روی ویندوز xp, سون ۷ ، هشت ۸ قابل نصب است.

جهت دانلود مرورگر گوگل کروم از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 14,057
  • بازدید کلی : 571,189