loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 230 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

تقویم رنگی رنگی یک برنامه جالب برای مشاهده تاریخ شمسی در گوشی های هوشمند اندرویدی است. برنامه با ارائه رنگی بندی های جذاب و دلپذیر سبب جذب کاربر به خود می شود و با دارا بودن یک بخش به نام "برای دوستان بفرستید" کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا و جذاب، نمایش تقویم براساس روز، هفته و سال، ویجت اختصاصی، قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز و ... اشاره کرد. مطمئن باشید که رنگی رنگی فقط یک تقویم نیست، بلکه می تواند با مطالب خود زندگی شما را متحول کند .


مسعود گلی بازدید : 293 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (1)

نرم افزار تلفن همراه "حديث روز رضوي" به صورت روزانه يك حديث رضوي در اختيار شما قرار مي‌دهد. اين اپليكيشن نسخه تكميلي ويجت حديث روز مي‌باشد كه به همراه ويژگي‌هاي كاربردي و به صورت يك اپليكيشن كامل ارائه شده است. حديث روز رضوي به همراه ويجت اختصاصي ارائه شده و برخي از قابليت هاي كاربردي در ويجت آن لحاظ شده است.
با توجه به اينكه اين اپليكيشن به صورت كامل ارائه شده است امكان مرور كليه احاديث از طريق ويجت و دسته بندي موضوعي داخل اپليكيشن فراهم شده، همچنين به راحتي مي توانيد به اشتراك گذاري احاديث از طريق پيامك، بلوتوث و ... بپردازيد. جهت دانلود این نرم افزار کاربردی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.
 

 
 
مسعود گلی بازدید : 283 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ذکر دل نام ویجتی ایرانی با گرافیک فوق العاده زیبا برای اندروید است که ذکر ایام هفته را در هوم اسکرین شما به نمایش میگذارد.
این ویجت مذهبی که از گرافیک چشم نوازی بهره میبرد دارای دو طرح زیبا است که میتوانید متناسب با والپیپرتان یکی از آنها را انتخاب کنید.
قابل ذکر است فایل دانلودی یک ویجت است و پس از نصب به منوی برنامه ها نخواهد رفت،برای اجرای آن کافیست پس از نصب روی یک قسمت خالی از هوم اسکرین لمسی طولانی کنید و سپس گزینه ی Add Widget را انتخاب کرده و سپس ذکر دل را برگزینید.
نکته: ویجت فوق از حجم کمی برخوردار است،لطفا پس از نصب آن را به مموری کارت انتقال ندهید. براى دانلود این ویجت مذهبی اندروید از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

مسعود گلی بازدید : 451 سه شنبه 12 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار مذهبی پلیر مهدوی رو آماده کردم. این نرم افزار به کوشش سایت شمیم سافت ، مخصوص موبایل ها با سیستم عامل اندروید تهیه شده است. که دارای ویجت پلیر برای  استفاده در هوم اسکرین موبایل شماست. این نرم افزار شامل پخش ادعیه های مربوط به امام زمان (عج ) ، نظیر دعای عهد ، دعای فرج ، دعای سلامتی ، زیارت آل یاسین ، دعای زمان غیبت ، دعای ندبه ، دعای سمات و ... با صدای استاد فرهمند آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

وی‍ژگی های نرم افزار :

* 14 دعای صوتی گلچین شده با کیفیت
* مشاهده متن دعا به همراه ترجمه در دو رنگ متفاوت
* ویجت پلیر با امکان پخش و جلو و عقب بر روی صفحه
* امکان ذخیره صوتها بر روی گوشی یا تبلت
* امکان اشتراک گذاری فایلها از طریق بلوتوث ، ایمیل و …
* امکان قرار گیری ایکون و فایل در حال پخش به صورت نوتوفیکیشن
* عدم خاموش شدن کامل صفحه در هنگام پخش
* انتقال به آهنگ بعدی در هنگام اتمام آهنگ در حال پخش
* محیط کاربری بسیار زیبا و پلیر مانند

مسعود گلی بازدید : 231 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار تلفن همراه “حدیث روز رضوی” به صورت روزانه یک حدیث رضوی در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن نسخه تکمیلی ویجت حدیث روز می‌باشد که به همراه ویژگی‌های کاربردی و به صورت یک اپلیکیشن کامل ارائه شده است. حدیث روز رضوی به همراه ویجت اختصاصی ارائه شده و برخی از قابلیت های کاربردی در ویجت آن لحاظ شده است.
با توجه به اینکه این اپلیکیشن به صورت کامل ارائه شده است امکان مرور کلیه احادیث از طریق ویجت و دسته بندی موضوعی داخل اپلیکیشن فراهم شده، همچنین به راحتی می توانید به اشتراک گذاری احادیث از طریق پیامک، بلوتوث و … بپردازید.
ویژگی های اپلیکیشن حدیث روز رضوی؛
- ویجت اختصاصی
- امکان انتشار احادیث به صورت مستقیم از ویجت به صورت پیامک، بلوتوث، ایمیل و …
- امکان انتقال به حدیث قبل و حدیث بعد در ویجت
-ارائه تمام احادیث به صورت دسته بندی موضوعی

 

 

مسعود گلی بازدید : 210 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

ویجتی زیبا ویژه رمضان المبارک ۱۴۳۴
+ طراحی زیبا
+ نمایش دعای هر روز
+ نمایش روز های باقی مانده این ماه مبارک
+ نمایش معنی دعای هر روز با کلیک بر روی ویجت

نکته اول: برای اینکه دعای هر روز مطابق با اون روز باشد، تاریخ دستگاه آندرویدی شما باید به میلادی تنظیم شده باشد ; در غیر اینصورت چیزی قابل مشاهده نخواهد بود.

نکته دوم :این ویجت با اندروید نسخه ۴ به بالا سازگار است ولی ممکن است با نسخه ۲٫۳٫۳ نیز کار کند.

 

  

مسعود گلی بازدید : 270 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

 

امروز تقویم سال ۹۲ برای آندروید – تقویم باد صبا ۹۲ ( تقویم اسلامی اذان گو باد صبا – نفحات ۹۲) مخصوص تقویم سال ۹۲ برای گوشی های آندروید آماده دانلود کردم. از ویژگی های تقویم ۹۲ باد صبا آندروید ،رایگان بودن آن می باشد. هم چنین ارائه نسخه ای ویژه از نرم افزار باد صبا برای سیستم عامل آندروید بهمراه ویجتی اختصاصی ویژه نمازگزاران ، توسط موسسه موج همراه نور تولید و عرضه شده است. شما هم اکنون می توانید تقویم سال ۹۲ برای موبایل اندروید را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

 

مشخصات نرم افزار باد صبا ۹۲ - تقویم سال ۹۲ برای آندروید :

-     ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺳﻪ ﺗﻘﻮﻳﻢ ﺷﻤﺴﻲ ، ﻗﻤﺮی ﻭ ﻣﻴﻼﺩی (ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩﻳﺖ ﺯﻣﺎﻧﻲ)
-     نمایش ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺷﺮﻋﻲ ۳۲۰ ﺷﻬﺮ (سال ۹۲)
-     نمایش اوقات شرعی بر اساس شهر انتخابی ( ۳۲۰ شهر ) و یا از طریق GPS ( دریافت خودکار مختصات جغرافیایی و یا ورود دستی )
-     ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ
-     ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺮﺡ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ
-     ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ
-     ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻮﺭ ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺩﻋﻴﻪ ﻭ ﺯﻳﺎﺭﺍﺕ
-     ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﻣﺘﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻲ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻳﻤﻴﻞ ﻭ ﭘﻴﺎﻡ ﻛﻮﺗﺎﻩ
-     ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺩﺭﺝ ﻳﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﺍی ﻫﺮ ﺭﻭﺯ
-     ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺍﺩﻋﻴﻪ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺭﻭﺯ
-     ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍی ﺍﺯ ﺁﺩﺍﺏ (ﺁﺩﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ، ﺯﻳﺎﺭﺕ ، ﻧﻤﺎﺯ ، ﻭﺿﻮ ﻭ..)
-     ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ
-     ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻮﺫﻥ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺟﻬﺖ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ
-     امکان بروزرسانی نرم افزار و دریافت نسخه ی جدید بصورت خودکار
-     قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسی
-    ارسال بخشی از متن انتخابی از طریق ایمیل و پیام کوتاه
و …

 

مسعود گلی بازدید : 298 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همیشه مایلید نمازتان را اول وقت بخوانید ویجت اذان را از دست ندهید.
این ویجت ایرانی که از گرافیک فوق العاده زیبایی برخوردار است قادر است زمان دقیق اذان های مختلف را در صفحه نمایش اندروید شما به نمایش در آورد تا هیچگاه از اذان جا نمانید.
قابل ذکر است این ویجت که در دو سایز قابل تنظیم است امکان انتهاب شهر دلخواه را از بین ۶۲ شهر نیز دارد که این مسئله خود به کم شدن درصد خطا کمک میکند.
 براى دانلود این ویجت ایرانی کم حجم اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

مسعود گلی بازدید : 362 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

ویجت قرآن نام ویجتی مذهبی برای اندروید میباشد که قادر است آیه هایی را از قرآن بطور تصادفی برای شما به نمایش در آورد.
این ویجت که در دیتابیسِ آن کل آیه های قرآن ذخیره شده اند روزانه به طور تصادفی آیه ای را برای شما نمایش میدهد که شما میتوانید با یک لمس آن را با آیه های قبل و یا بعدش تعویض کنید،همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی خودِ ویجت به طور تصادفی سوره را عوض کنید تا آیه های آن سوره به نمایش در آیند،علاوه بر آن شما قادرید به دلخواه از لیست سوره ها یکی را برگزینید.
از امکانات مناسبِ دیگر این ویجت میتوان به امکان نمایش آیه ها هم بصورت فارسی و هم بصورت عربی اشاره کرد.
نکته: فایل دانلودی پیش رو یک ویجت است و پس از نصب برای فعالسازی آن باید در هوم اسکرین قسمتی خالی را لمس کرده و سپس روی گزینه ی افزودن ویجت یا Add Widget کلیک کنید.
 براى دانلود این ویجت ایرانی اندروید از مهدی دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

مسعود گلی بازدید : 463 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

ذکر دل نام ویجتی ایرانی با گرافیک فوق العاده زیبا برای اندروید است که ذکر ایام هفته را در هوم اسکرین شما به نمایش میگذارد.
این ویجت مذهبی که از گرافیک چشم نوازی بهره میبرد دارای دو طرح زیبا است که میتوانید متناسب با والپیپرتان یکی از آنها را انتخاب کنید.
قابل ذکر است فایل دانلودی یک ویجت است و پس از نصب به منوی برنامه ها نخواهد رفت،برای اجرای آن کافیست پس از نصب روی یک قسمت خالی از هوم اسکرین لمسی طولانی کنید و سپس گزینه ی Add Widget را انتخاب کرده و سپس ذکر دل را برگزینید.
نکته: ویجت فوق از حجم کمی برخوردار است،لطفا پس از نصب آن را به مموری کارت انتقال ندهید. براى دانلود این ویجت مذهبی اندروید از مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 426
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 14,119
  • بازدید کلی : 571,251