loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 213 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (2)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار اسلامی پرسمان مهدوی را آماده دانلود قرار دادم. این برنامه نخستین نرم افزار پرسمان مهدوی در کشور است ، که شامل 181 پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان (عج) و مسئله مهدویت است. به گفته ی حجت السلام درچه ای محتوای این نرم افزار بر اساس کتاب آفتاب مهر 1 و 2 منطبق شده است که به فصل های ادیان و مذاهب با 9 سوال ، مهدی شناسی با 25 سوال ، امام مهدی (عج) در قرآن با 4 سوال ، انتظار و منتظران با 19 سوال ، یاران و نایبان عام و خاص با 18 سوال ، فصل های دوران غیبت با 13 سوال ، ارتباط و ملاقات با 5 سوال ، آخر الزمان با 13 سوال ، ظهور ، علایم و شرایط با 45 سوال ، دوران ظهور و حکومت جهانی با 30 سوال میتوان اشاره کرد. چنانچه شما از علاقه مندان کسب معرفت پیرامون امام مهدی (عج) هستید ، این نرم افزار را از دست ندهید.


مسعود گلی بازدید : 458 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار اندرویدی زندگینامه حضرت محمد صلی الله علیه و آله را آماده دانلود قرار دادم. این نرم افزار در عین کم حجم بودن دارای محیط گرافیکی زیبا و امکانات زیادی می باشد. شما در این نرم افزار با زندگینامه حضرت رسول اکرم (ص) ، سیره نیوی ، احادیث نبوی ، بعثت حضرت رسول (ص) ، معجزات و مناظرات این شخصیت والا مقام آشناتر می شوید. پیشنهاد میکنم جهت آگاهی بیشتر نسبت به پیامبر مهربانی ها این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود کنید.

مسعود گلی بازدید : 172 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

نرم افزار مذهبی Ghezavat شامل قضاوت های حکیمانه امیر المومنین (ع) در مسائل مختلف است، برنامه شامل 470 مطلب در مورد قضاوت امام علی (ع) است که این 470 مطلب در 5 فصل و 25 بخش مختلف دسته بندی شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، منوی کشویی برای دسترسی سریع تر کاربر، امکان دسته بندی مطالب خوانده شده و خوانده نشده و ... اشاره کرد. همچنین برای سهولت در استفاده از نرم افزار شما می توانید مطالب خوانده شده را مشخص کنید تا از مطالب خوانده نشده تفکیک شوند. مهدی دانلود به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.

مسعود گلی بازدید : 129 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.
نرم افزار اکثر ویژگی های نسخه ویندوز را دارا است و می تواند تمامی سایت را با هر زبان برنامه نویسی باز کند. شما می توانید با سرعت بالا به وبگردی بپردازید، فیلم های آنلاین را مشاهده و صفحات مورد نظر خود را ذخیره کنید. شما می توانید مرورگر تلفن همراهتان را با مرورگر رایانه همزمان سازی کنید، یعنی می توانید با ایمیل خود وارد نرم افزار شوید و پس از ورود تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور یکسان سازی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پخش ویدئوهای آنلاین، دارای Add-ons های بسیار کاربردی، صفحه نمایش مناسب برای تمامی گوشی ها، پشتیبانی از html 5 و ... اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 86 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Mobile AntiVirus Security یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش امنیت شخصی و از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها است. برنامه می تواند با اسکن تمامی بخش های تلفن همراه شما، فایل ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا کند و آن ها را از بین ببرد. همان طور که در ابتدا گفته شد، این نرم افزار یک برنامه امنیتی هم هست در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود شما می توانید با استفاده از گوگل مپ مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن فایل های در حال دانلود، امکان اسکن برنامه ریزی شده، قفل گوشی از راه دور، پشتیبانی از زبان های زنده ی دنیا و ... اشاره کرد.


مسعود گلی بازدید : 107 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (1)


هلو نرم افزار بسیار مطرح حسابداری برای کامپیوتر ها میباشد که تقریبا تمامی کسانی که با حسابداری و کتاب های دفتری و ادارای می باشند نرم افزار هلو را می شناسند. این بار شرکت سازنده این نرم افزار نسخه اندرویدی نرم افزار هلو را عرضه کرد که به صورت کاملا رایگان می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر دارایی، بدهی، سرمایه، هزینه و درآمد خود رسیدگی کنید. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا است و کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر را داراست.

مسعود گلی بازدید : 156 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار زندگینامه امام موسی کاظم علیه السلام که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... امام موسی کاظم (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


مسعود گلی بازدید : 165 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (2)

Live IRIB یک نرم افزار ایرانی می باشد که با آن می توانید تمامی شبکه های سیما را روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود ببینید با این نرم افزار می توانید به سه حالت کیفیت پایین، کیفیت متوسط، کیفیت بالا و کیفیت ثابت شبکه های سیما را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده زنده شبکه های سیما حتما باید اینترنت پر سرعت داشته باشید و برنامه MX Player یا Daroon Player روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما نصب باشد. جهت دانلود نرم افزار Live IRIB از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 90 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


نرم افزار اسلامی ذکر شمار Zikr Counter یک نرم افزار ارزشمند و با قابلیت های فوق العاده است که به تازگی توسط هم وطنان عزیز برنامه نویس کشورمان برای اندروید نوشته شده است . جهت دانلود نرم افزار ذکر شمار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.



مسعود گلی بازدید : 230 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

تقویم رنگی رنگی یک برنامه جالب برای مشاهده تاریخ شمسی در گوشی های هوشمند اندرویدی است. برنامه با ارائه رنگی بندی های جذاب و دلپذیر سبب جذب کاربر به خود می شود و با دارا بودن یک بخش به نام "برای دوستان بفرستید" کاربران زیادی را برای خود جذب کرده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری زیبا و جذاب، نمایش تقویم براساس روز، هفته و سال، ویجت اختصاصی، قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز و ... اشاره کرد. مطمئن باشید که رنگی رنگی فقط یک تقویم نیست، بلکه می تواند با مطالب خود زندگی شما را متحول کند .


مسعود گلی بازدید : 112 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)


با استفاده از این نرم افزار می توانید آشنایی کاملی با زندگی یادگار کربلا یعنی حضرت زینب سلام الله علیها به دست بیاورید. بخش های موجود در نرم افزار عبارت اند از شناسنامه حضرت زینب (س)، درس هایی از حضرت زینب (س)، خطبه حضرت زینب (س) در شام، خطبه حضرت زینب (س) در کوفه، زیارت نامه حضرت زینب (س). جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


مسعود گلی بازدید : 188 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار زندگینامه امام سجاد علیه السلام (سید الساجدین) که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... امام سجاد (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 112 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)


پوسته Ashura صحنه هایی از واقعه عاشورا را به تصویر می کشد. به یاد داشته باشید روز پیروزی اسلام با عاشورا. لایو والپیپر زنده عاشورا تصویری بعد از جنگ و اسب زخمی حسین ابن علی (ع) و آسمانی خون آلود را به تصویر می کشد. شهادت امام حسین (ع)، به زندگی مسلمانان درس آزادگی می دهد. عاشورا روز ۱۰ محرم در تقویم اسلامی است و نشانگر اوج عزاداری محرم است. حسین (ع) برای حفظ اسلام و اعتقاد به خدا، شهادت، فداکاری و از خودگذشتگی را انتخاب کرد. شهادت اوست که به طور گسترده ای به عنوان نماد مبارزه با بی عدالتی، استبداد، و ظلم و ستم تفسیر شده است.

مسعود گلی بازدید : 148 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (1)


با دانلود برنامه اجرایی حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام برای تلفن های همراه و تبلت، می توانید شاهد پخش زنده از حرم مطهر باشید و از آخرین اخبار استان مقدس مطلع گشته و از جدیدترین عکس های اماکن مذهبی و مناسبت های اسلامی دیدن کنید. این نرم افزار از زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند.



مسعود گلی بازدید : 262 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (2)


تصویر زنده و طبیعی پرچم یا اباالفضل العباس برنامه ای کم حجم و زیباست ، که برای موبایل های با سیستم عامل اندروید طراحی شده. امیدوارم که این تصویر زنده را از دست ندهید. جهت دانلود تصویر پرچم یا اباالفضل العباس از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


مسعود گلی بازدید : 607 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)


تصویر زنده و طبیعی پرچم یا اباعبدالله الحسین برنامه ای کم حجم و زیباست ، که برای موبایل های با سیستم عامل اندروید طراحی شده. امیدوارم که این تصویر زنده را از دست ندهید. جهت دانلود تصویر پرچم یا اباعبدالله الحسین از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 253 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار زندگینامه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام کاری از ارتبایت است. این نرم افزار شامل زیارت نامه حضرت ابوالفضل (ع) ، مداحی دلنشین عمو عباس ، شناسنامه این شخصیت والا و اطلاعات زیادی پیرامون شخصیت حضرت قمر بنی هاشم (ع) است. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی زیبا و کاربر پسند است ، که برای موبایل ها با سیستم عامل اندروید  تعبیه شده است . جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


مسعود گلی بازدید : 131 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار زیارت عاشورا کاری از گروه نرم افزاری پرنیان سپهر ایرانیان است. این نرم افزار شامل زیارت عاشورا همراه با ترجمه و صوت بدون نیاز به اتصال اینترنت و همچنین گالری تصاویر است ، که برای تلفن همراه ها با سیستم عامل اندروید تعبیه شده. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 168 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، مجموعه ای کامل از آواها و نواهای پیشواز از دو اپراتور برتر ایران جمع آوری و آماده استفاده قرار داده ام. کد آهنگ پیشواز ایرانسل ویژه محرم سال 92 و نوای انتظار همراه اول ویژه محرم سال 92 در ادامه مطلب موجود است.

مسعود گلی بازدید : 116 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)
نرم افزار پیامک محرم کاری از شمیم سافت است. این نرم افزار دارای مجموعه ی عظیمی از پیامک ها ویژه ایام محرم است. این نرم افزار ویژه تلفن همراه ها با سیستم عامل اندروید طراحی شده و در عین کم حجم بودن دارای محیط گرافیکی زیبا و آسان است. جهت دانلود نرم افزار پیامک محرم از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 166 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار زندگینامه حضرت محمد صلی الله علیه و آله ویژه تلفن همراه با سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار کم حجم توسط سایت حق الحقیق آماده شده که امیدوارم با دانلود این نرم افزار به خوبی از فضایل و کرامات پیامبر اسلام (ص) آشناتر شوید. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 112 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)


امروزه با افزایش ویروس ها و کرم ها وجود یک آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای در رایانه و تلفن همراه به عنوان یک ضرورت مطرح می شود. نرم افزار LINE Antivirus یکی از معروف ترین برنامه ها در زمینه ی ویروس کشی است که می توانید با نصب آن بر روی تلفن همراه خود از ورود ویروس ها و کرم ها جلوگیری کنید. در صورتی که فایل ها و اپلیکیشن های موجود در تلفن همراه شما به ویروس آلوده شوند، برنامه با استفاده از موتور جستجو قدرتمند خود آن ها را شناسایی می کند و به راحتی ویروس های شناسایی شده را پاک می کند. از قابلیت اصلی این برنامه می توان به محافظت از اطلاعات شخصی در برابر برنامه های مخرب اشاره نمود.


مسعود گلی بازدید : 181 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار دعای ندبه کاری گروه پرنیان سپهر است که برای سیستم عامل اندروید تهیه شده. این نرم افزار شامل متن دعای ندبه همراه با ترجمه و از آن مهمتر با صدای دلنشین استاد فرهمند همراه شده است. جهت دانلود نرم افزار دعای ندبه از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 106 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (1)


QuickPic 3.1.1 سریع ترین نرم افزاری است که با آن میتوانید عکس ها و فیلم های خود را مشاهده کنید. این نرم افزار بدون شک بهترین گالری تولید شده برای سیستم عامل اندروید است.

ویژگی‌ QuickPic :
  • نمایش و اسلایدشو با بهترین کیفیت، بسیار مرتب‌تر از دیگر برنامه‌‌ها.
  • سرعت بسیار بالا در بارگذاری تعداد بالای عکس.
  • شمول یا عدم شمول یک فولدر در نشان دادن آن‌ها.
  • پنهان کردن ساده عکس‌ها و ویدئو‌ها با رمز عبور.
  • و بسیاری امکانات دیگر..

مسعود گلی بازدید : 187 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)


اگر می خواهید به پیاده روی بروید و البته تعداد گام ها و نیز مسافتی که می پیمایید برایتان مهم است پیشنهاد می کنیم نرم افزار Accupedo-Pro Pedometer را از دست ندهید . این اپلیکیشن کاربردی با بهره گیری از سنسور ژیروسکوپ ( G-sensor ) و البته بهره گیری از یک الگوریتم هوشمند که تنها گام ها را شمارش می کند به شما در اندازه گیری قدم هایی که بر می دارید کمک خواهد نمود . کافیست پس از فعال سازی برنامه آن را در جیب خود یا حتی کیف تان گذاشته و شروع به حرکت نمایید .

مسعود گلی بازدید : 216 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)


علامه امینی در کتاب الغدیر به ۱۱۰ تن از صحابه و ۸۴ نفر از تابعین پیامبر که حدیث غدیر را روایت کرده‌اند اشاره می‌کند. آنگاه ۳۶۰ تن از راویان حدیث غدیر از قرن دوم تا چهاردهم را بر می‌شمارد. در پایان هم اشعار شاعران مختلف را درباره ی این واقعه تاریخی آورده است. از ویژگی های این نرم افزار موبایلی می توان به قابلیت جستجو، نشانه گذاری، اشاره کرد. لازم به ذکر است چنانچه کاربر نیاز به هر دو نسخه عربی و فارسی این نرم افزار را داشته باشد این امکان برای نصب فراهم شده.

مسعود گلی بازدید : 177 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار غرر الحکم دارای بیش از یازده هزار نکته از کلام امیر المومنین امام علی علیه السلام است. این نرم افزار دارای محیط  ظاهری و گرافیکی خوب است و در عین حال کم حجم است. جهت دانلود نرم افزار غرر الحکم برای موبایل خود به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 193 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)


این نرم افزار غدير خم ارتباط شما با سايت غدير خم را برقرار کرده و به صورت آنلاين آخرين مطالب مذهبي قرار گرفته شده در سايت را دريافت و در گوشي شما ذخيره مي کند و به صورت آفلاين نيز مطالب دانلود شده قابل دسترس هستند. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 167 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (1)


نرم افزار فارسی فال حافظ برنامه ای مناسب برای تفال زدن به حافظ است. این نرم افزار دارای محیط کاربری آسان و حجم پایینی است. جهت دانلود نرم افزار فال حافظ برای تلفن همراهتان از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 219 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار زندگینامه امام هادی علیه السلام (علی النقی) که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... امام هادی (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد. این نرم افزار توسط سایت حق الحقیق تهیه شده است.

مسعود گلی بازدید : 190 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (2)

نرم افزار خانواده امام مهدی (عج) شامل ۱۶ مقاله و متن در مورد زندگانی حضرت صاحب الزمان که دارای جستجو راهنما و … است که در این پست برای کاربران سایت مهدی دانلود آماده شده است .
شما کاربران عزیز می توانید با نصب فایل نصبی (apk) در گوشی خود از این برنامه در گوشی اندرویدی خود بهرمند شوید.



مسعود گلی بازدید : 211 جمعه 26 مهر 1392 نظرات (0)

والپیپر متحرک و طبیعی یا صاحب الزمان ویژه موبایل ها با سیستم عامل اندروید تهیه و آماده شده است. این والپیپر در عین زیبایی دارای حجم پایینی است. امیدوارم که مورد رضایت شما قرار بگیرد. جهت دانلود والپیپر زنده یا صاحب الزمان از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 263 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (1)
نرم افزار دعای پر فیض عرفه همراه با صوت کاری از مرکز فناوری اطلاعات هیات رزمندگان اسلام است. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی آسان و کاربر پسند است. این نرم افزار ویژه گوشی های اندروید تهیه شده است. امیدوارم که با دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود لذت ببرید.


مسعود گلی بازدید : 256 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار زندگینامه امام محمد باقر علیه السلام (باقر العلوم)  که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... امام محمد باقر (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 187 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


کتاب پیامک و اشعار مهدوی شامل دو کتاب اول و دوم است که آماده ی دانلود قرار گرفته است. این دو کتاب شامل اس ام اس و اشعار مخصوص امام زمان (عج) برای سیستم عامل اندروید تهیه شده است. امیدوارم که از این نرم افزار استفاده ببرید. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 127 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

در حقیقت آپارات را می‌توان به نوعی یوتیوب ایرانی ​شده برشمرد که دسترسی به آن در داخل کشور آزاد است. 
حال بد نیست بدانید که برنامک مخصوص​ تلفن‌های هوشمند این سایت نیز منتشر شده است. با استفاده از این برنامک می‌توانید ویدئوهای دلخواه را روی دستگاه خود دانلود کنید، مشخصات ویدئوی مورد نظر به ​همراه نظرات کاربران دیگر درباره آن را ببینید، فهرست علاقه‌مندی‌ها درست کنید و در صورت تمایل ویدئو‌های دلخواه را روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک به اشتراک گذارید.
فرمت فایل های ویدئویی دانلود شده توسط این برنامک به گونه‌ای است که به سادگی ​می‌توان​ ویدئوهای آپارات را با برنامه پخش‌کننده داخلی خود تلفن نگاه کرد. تماشای فیلم توسط آپارات حجم زیادی از اینترنت را استفاده ​می​کند. بنابراین استفاده از آپارات​ هنگام اتصال به اینترنت توسط​ سیم کارت ​توصیه نمی​شود.

مسعود گلی بازدید : 212 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار انوار وحی جامع قرآن کریم  شامل ترتیل کامل قرآن با ترجمه حضرت آیت الله استاد سید حسن ابطحی و صدای قاری آقای رضازاده، همراه با نمایش متن و ترجمه گویای آقای محسن بیگ همراه با نمایش ترجمه می باشد. شما هم اکنون می توانید نرم افزار انوار وحی را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.


مسعود گلی بازدید : 349 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (2)

تصویر متحرک و طبیعی پرچم یا مهدی ادرکنی لایو والپیپری اسلامی برای گوشی های اندرویدی است. این تصویر با حجم بسیار پایین برای دانلود شما آماده شده است. جهت دانلود تصویر زنده پرچم یا مهدی ادرکنی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.



مسعود گلی بازدید : 145 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)


به جرات می توان گفت AndroZip Pro File Manager یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های آندروید است. این نرم افزار امکان مدیریت فایل، مدیریت آرشیو، بکاپ گیری از نرم افزار، تسک منیجر، جستجوی فایل، نصب نرم افزار، ارسال فایل، انتقال، کپی و حذف فایل، ساختن فایل زیپ و… را به کاربر می دهد. در حقیقت این نرم افزار بی نظیر کار چند نرم افزار مختلف را به خوبی انجام می دهد. جهت دانلود این نرم افزار ضروری موبایل از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.


مسعود گلی بازدید : 270 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)


در این پست قصد معرفی یک نرم افزار ارزشمند مفاتیح برای گوشی های آندرویدی شما را داریم . این نرم افزار در نوع خودش یکی از بهترین ها و شاید می تواند گفت بهترین است .  این نرم افزار توسط موسسه مبین موبایل با همکاری شرکت سما توس تولید شده است . این نسخه که ویرایش کاملی از کتاب شریف مفاتیح است شامل ادعیه، زیارات، ملحقات و حاشیه مفاتیح می‌باشد. جهت توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 143
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 221
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 14,237
  • بازدید کلی : 571,369