loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 161 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (2)


مدیا پلیر خلیج فارس یا اختصارا  PGPlayer  یک مدیا پلیر قدرتمند رایگان برای پخش انواع فایلهای صوتی تصویری ، سی دی ، دی وی دی  و  استریم از شبکه  است و به نصب هیچگونه کدکی نیاز ندارد .  این نسخه از نرم افزار با حمایت واحد فن آوری اطلاعات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس برای سیستم عامل ویندوز طراحی و تولید شده است . شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 545 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)



PotPlayer 1.5.40373 Stable – x86/x64 یک برنامه پخش چند رسانه ای رایگان میباشد که توسط PotPlayer منتشر شده است. برنامه PotPlayer تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی موجود پشتیبانی می کند. این پلیر شامل کدک های داخلی و بدون نیاز به نصب کدک های دستی میباشد. از سایر ویژگی های نرم افزار می توان به وجود وب کم, پشتیبانی از دستگاه های تلویزیون آنالوگ و دیجیتال, پخش ویدئو بدون تیک,DXVA و پخش زنده ویدئوهای آنلاین اینترنتی اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 119 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)



Gom Player یک دستگاه پخش کننده چند رسانه ای می باشد که از فرمت های معروف صوتی و کدک ویدئویی پیشتیبانی می کند. نرم افزار گوم پلیر بدون نیاز به نصب کدک جداگانه می باشد, اگر فایلی دارید که شکسته و خراب شده است با این نرم افزار براحتی می توانید اجرا کنید. برنامه gom Player از همه نوع ویژگی های مورد نیاز برای کاربران پیشرفته که تمایل تماشای کلیپ های ویدئویی را بهترین کیفیت دارند برخوردار میباشد. نرم افزار گوم پلیر هر نوع فایلی را می تواند اجرا کند از جمله فایل های خراب شده که دیگر پلیر ها قادر به پخش آن نمی باشند.
مسعود گلی بازدید : 217 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)
Media Player Classic Home Cinema 1.7.0 Final راحت ترین نرم افزار برای پخش فایل های رسانه ای می باشد, این نرم افزار بر اساس پایه و اساس پلیر و از بهترین کدک های رسانه ای ffdshow ساخته شده است, بنابراین می تواند فرمت های بسیاری از فایل صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی باز کند. می توانیم در اینجا به برخی از ویژگی های بارز مدیا پلیر کلاسیک اشاره کنیم که میتوان به اجرای دیسک های دی وی دی, امکان رمزگشایی فایل های با فرمت H.264, استفاده از آخرین نسل کارت گرافیک, توانایی استفاده از مانیتور دوم, پشتیبانی از انواع مختلف فایل های زیرنویس, توانایی ارتباط با QuickTime و RealVideo اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 154 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)


RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 289 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می باشد که  می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزار از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند.

اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد. این ابزار می تواند به جای همه نرم افزار هایی که به عنوان Player بر روی سیستم نصب می شود قرار گیرد زیرا قادر است تا ۹۹ درصد فرمت ها را پشتیبانی کند. همچنین قادر است فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل کند. یعنی با یک تیر می توان چند نشان را هدف گرفت. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 152 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)

JetAudio یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیا پلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 245 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

کام پلیر

KMPlayer کام پلیر نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هر فرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار KMPlayer می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کام پلیر را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

 

مسعود گلی بازدید : 256 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 كتاب (جهاد النفس ) در مجموعه گران سنگ حديثى (وسائل الشيعه) در نزد عالمان اخلاق از اهميت ويژه اى برخوردار بوده است و آن پاك نهادان همواره تشنه كامان اخلاق اسلامى و سالكان طريق را به خواندن و عمل كردن به اين كتاب شريف سفارش مى نموده اند، اين امر ما را بر آن داشت تا به ترجمه اين كتاب كه به حق (زنده كننده دلها) و (شناساننده راه نيكبختى) است همت گماريم .آيت الله شيخ محمدتقي بهجت می فرمایند : هر روز سعي کنيد يک حديث از کتاب جهاد النفس «وسايل الشيعه » را مطالعه کنيد و سعي نماييد به آن عمل کنيد بعد از يک سال خواهيد ديد که حتما عوض شده ايد مانند دارويي که انسان مصرف کند و بعد از مدتي احساس بهبودي مي کند. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 444
  • بازدید ماه : 271
  • بازدید سال : 14,137
  • بازدید کلی : 571,269