loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 76 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سایت مـهـدے دانــلود .

پس از گذشت حدود یک ماه دوباره فعالیت اینترنتی خود را از سر میگیرم و تلاش میکنم که با مطالب بهتر و بسته های دانلودی مفید ، بتوانم خدمت کوچکی در عرصه مهدویت ، نرم افزار های اسلامی موبایل و کامپیوتر داشته باشم. در ضمن آغاز امامت و ولایت امام مهدی (عج) را به عاشقان و منتظران ایشان تبریک و تهنیت میگویم.

لازم می دانم که خدمت شما عرض کنم سایت مـهـدے دانــلود در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری آخرین امید حائز رتبه برتر شد. از دست اندر کاران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) به پاس تلاش برای دستیابی مردم ، بویژه نسل جوان که در حوزه مهدویت فعالیت میکنند و سالانه به طور منظم با ارائه مسابقه جوانان را تشویق و ترغیب به امام عصر (عج) میکنند ، تشکر میکنم. امیدوارم که این فعالیت ها چه در محیط مجازی و چه در محیط واقعی جدی و گسترده تر صورت بگیرد و حامیان مالی خوبی در این زمینه فعالیت کنند. در پایان منتظر نظرات و پیشنهادهای شما بزرگواران هستم. دست خدا به همراه شما.

مسعود گلی بازدید : 125 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (3)


با عرض سلام و ادب و احترام.

همانطور که همه ی شما میدانید فصل زمستان آغاز شده و نوبت به امتحانات پایان ترم ما دانشجویان رسیده. و ما هم علی رغم میل باطنی خود مجبوریم که به مطالعه ی کتاب های درسی بپردازیم. بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم و تا 25 دیماه درگیر امتحانات خواهم بود ، لذا از شما کاربران سایت مـهـدے دانــلود التماس دعای خیر دارم و پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزارم. امیدوارم که شما هم در امتحانات زندگی و درسی موفق و موید باشید. دست خدا نگهدار شما.

مسعود گلی بازدید : 154 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید تنها دو یا سه سال باشد که سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند مورد توجه مردم کشور ما قرار گرفته؛ اما امروز این سیستم عامل جشن تولد 5 سالگی خود را می گیرد.
 5 سال پیش زمانی که اندروید متولد شد ؛ (25 سپتامبر سال 2008) بلک بری بسیار قدرتمند بود و آیفون با سیستم عامل iOS خود یک سال بود که به بازار ارائه شده بود. اما اکنون گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید بسیاری از بازارهای جهانی را تسخیر کرده که این نشان از موفقیت این موجود سبز دوست داشتنی دارد.
اینجا می توانید نگاهی به نسخه های اندروید که تابحال ارائه شده است بیندازید.

این سیستم عامل سال 2008 بر روی گوشی HTC G1 وارد بازار جهانی شد. آیا شما تجربه کار با G1 را داشتید؟

از آنجا که تمامی نرم افزار های موبایل در سایت مهدی دانلود ، با سیستم عامل اندروید انتشار پیدا می کند ، ما هم به نوبه خود پنج سالگی اندروید را تبریک میگوییم. به امید پنج ساله شدن سایت مهدی دانلود.

مسعود گلی بازدید : 175 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (1)

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سایت مهدی دانلود.

پس از حدود 3 ماه فعالیت تصمیم گرفتم تا سامانه ی پیام کوتاه برای سایت در نظر بگیرم.

از طریق این سامانه ، شما می توانید پیامک مهدوی  ، مناسبتی و همچنین ایده ها و دیدگاه های خود را ارسال کنید تا در صورت تمایل شما با نام و یا شماره ی خودتان ، در قسمت پیام های شما در سایت درج کنیم. منتظر شرکت شما عزیزان هستم. البته در صورت تمایل شما با ارسال واژه ی زیبای یا مهدی می توانید به عضویت سامانه پیامکی سایت در بیایید. سامانه پیامک سایت مهدی دانلود ، شبانه روزی پذیرای پیامک های شماست. شماره 5000206012313 را فراموش نکنید. ارادتمند شما

با تشکر مدیریت سایت مهدی دانلود

مسعود گلی بازدید : 201 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (2)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سایت مـهـدے دانــلود.

همانطور که اطلاع دارید ، یکی از راه های افزایش ترافیک ، بهبود رتبه ی الکسا و ارتقای پیج رنک تبادل لینک می باشد.

ما هم جهت بهبود موارد ذکر شده ، بر آن شدیم تا بتوانیم با سایت ها و وبلاگ ها تبادل لینک انجام دهیم. تبادل لینک با سایت مـهـدے دانــلود به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام می گیرد. اگر شما هم یک وبمستر هستید میتوانید در کمتر از 30 ثانیه با ما تبادل لینک اتوماتیک داشته باشید. ابتدا عنوان ما مـهـدے دانــلود به نشانی www.mahdidownlod.ir در وب خود قرار دهید ، سپس اقدام به پر کردن فرم مربوطه نمایید. این تبادل لینک با کلیه ی وبلاگ ها و سایت هایی که مطابق قوانین جمهوری اسلامی هستند ، صورت می پذیرد. جهت اقدام به تبادل لینک هوشمند با ما این جا را کلیک نماید.

 

مسعود گلی بازدید : 243 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (1)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

 

سایت مهدی دانلود در شب نیمه شعبان مصادف با میلاد آقا امام زمان (عج)، یعنی سوم تیرماه ماه سال یک هزار و سیصد و نود و دو تاسیس شده است.

دلایل راه اندازی این سایت ، اولا علاقه ی زیاد بنده به قطب عالم امکان حضرت مهدی موجود عج تعالی فرجه الشریف است.

دوما نیاز فضای مجازی به سایت مهدوی و همچنین سایت دانلود ، که این سایت تلفیقی از این دو موضوع است ، در کنار هم قرار گرفته اند و برای اولین بار سایت دانلود مهدوی ایجاد شده است.

معنای مهدی دانلود هم کاملا مشخص است یعنی دریافت مهدی (عج).

 مهدی دانلود ، اولین ، بهترین و بزرگترین سایت دانلود مهدوی در ایران است.

از شما کاربران گرامی درخواست دارم که با نظرات و پیشنهادها و خدایی نکرده انتقادات خود ، بنده رو یاری و راهنمایی نمایید.

پل ارتباطی با ما از طریق ایمیل : Mahdidownload@yahoo.com

 

به انتظار تو نشستن بزرگترین اشتباه ماست ، من برای آمدنت ، میدوم.

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 14,103
  • بازدید کلی : 571,235