loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 130 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدیدترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 13 بهمن ماه 92 در تهران با موضوع امواج خاکستری درشهرستان نکا صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 163 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 24 دیماه 92 در تهران با موضوع ثقلین ، مسیر گمشده مسلمین در کرج صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 359 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (2)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 21 دیماه 92 در تهران با موضوع آغاز عهد صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 235 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 7 دیماه امسال در خمینی شهر با موضوع بصیرت در فتنه های آخرالزمان صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 169 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران عزیز سایت مهدی دانلود ، فایل های صوتی و تصویری استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی با موضوع از عاشورا تا ظهور در تاریخ 21 تا 24 آبان در شاهرود انجام گرفته. اگر شما هم یکی از طرفداران سخنرانی های استاد هستید ، پیشنهاد میکنم فایل صوتی و تصویری از عاشورا تا ظهور را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 348 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)


نماهنگی بسیار زیبا پیرامون زائران حسینی که از اقصی نقاط جهان برای مراسم اربعین حسینی خود را به کربلای معلی می رسانند. جهت دانلود این کلیپ زیبا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 185 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (1)


سخنرانی استاد رائفی پور یکشنبه ۱۲ آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه کرج برگزار شد. در این سخنرانی استاد رائفی پور راجع به مقام امامت و جایگاه امام مطالبی را بیان کردند. اینکه هارون امت ما امیرالمومنین است، اگر وقتی دست امیرالمومنین که در غدیر بالا رفت را مردم بالا نگه می داشتند سر حسین بن علی بالای نیزه نمی رفت. عهد با اهل بیت عهدی است که هم عاشورا در ان وجود دارد هم ظهور. ایشان در ادامه فرمودند: مقام امامت فهمیده نشده است .من معتقدم برای هیچ امامی نباید روضه باز بخوانیم چون قصی القلب می شویم. بیشتر روضه کسانی که برای امام زمان عصر خود به شهادت رسیدند را بگوییم، مثل حضرت عباس(ع). حضرت عباس خودش روضه خودش را در عاشورا خواند. در محرم ما باید تمرین ظهور کنیم. در محرم چیزهای کوچک نخواهیم،از خدا درخواست کنیم که ما می خواهیم عباس برای امام زمان شویم،اما اما اما از عاشورا بدون رسیدن به امام زمان دست خالی بیرون نیاییم غیر اینصورت وگرنه باختیم. در تاریخ ،هر قومی عهد خود را با فرستاده خدا شکست دلشان سنگ شد و به کشتن فرستاده خدا رو آوردند. و برای رسیدن به امام زمان باید از تعلقات دنیوی گذشت .

مسعود گلی بازدید : 143 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

این بار برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، سریال تاریخی مختار نامه را آماده دانلود قرار دادم. این سریال به کارگردانی آقای میرباقری بین سال های 83 تا 88 ساخته شده و شامل 40 قسمت است. جهت دانلود این سریال با کیفیت خوب و مناسب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 450 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)


شب دهم به کارگردانی حسن فتحی و به تهیه‌ کنندگی حسن بشکوفه در گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما ساخته شد و در ایام ماه محرم مقارن با نوروز ۸۰ به روی آنتن رفت. کتایون ریاحی ، رویا تیموریان ، محمود پاک نیت ، حسین یاری ، ثریا قاسمی ، پرویز فلاحی ، حسین آقابیک ، آتش تقی پور ، پرویز پور حسینی ، در این سریال زیبا و تاثیر گذار ایفای نقش میکنند. جهت توضیحات بیشتر و دانلود سری کامل سریال شب دهم به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 172 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)


استاد علی اکبر رائفی پور ، پژوهشگر مباحث فراوانی از قبیل فراماسونری ، صهیونیست و ... است. او همیشه با مدارک و شواهد صحبت میکند و برای همین خاطر است که علاقه مندان زیادی دارد. استاد رائفی پور بعد از چند سال سخنرانی موفق در دانشگاه های مختلف کشور ، پا را فراتر گذاشت و توانست در شبکه جهانی ولایت چندین برنامه ی زنده داشته باشد. این سخنرانی جدید استاد رائفی پور در تاریخ دوم آبان با موضوع روز بیعت صورت گرفته ، که پیشنهاد میکنم سخنرانی صوتی و تصویری آن را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 284 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)


مستند حقیقت ظهور به همت سایت نور المهدی تهیه شده و این مستند 45 دقیقه ای مجموعه ای از سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور است که پیرامون آزمون های بنی اسرائیل و بررسی آن با شرایط اخیر صحبت شده. این مستند در سه کیفیت عالی ، مناسب و پایین آماده دریافت شما قرار گرفته است. امیدوارم که از مستند حقیقت ظهور بهره ی لازم را ببرید. جهت دانلود مستند حقیقت ظهور از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

مسعود گلی بازدید : 792 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)


بدون تردید همه عاشقان و منتظران امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف ، آرزو دارند که روزی محبوب شان در کنار خانه ی خدا ظاهر شود و بر کعبه تکیه بزند و ندای دلنشین الا یا اهل العالم انا المهدی را بشنوند. این کلیپ بخشی از فیلم ائمتی و سادتی اثنی عشر به کارگردانی آقای عباس یوسفی است. عده ای معتقدند که جامه ی امام زمان (عج) هنگام ظهور رنگ دیگری دارد ولی آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند که روایت موثقی در مورد رنگ جامه ی امام عصر (عج) لحظه ظهور نداریم. امیدوارم از دانلود این کلیپ کوتاه از سایت مهدی دانلود لذت ببرید.

مسعود گلی بازدید : 304 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (1)


برای شما کابران سایت مهدی دانلود ، سخنرانی جدید استاد رائفی پور با موضوع بررسی اوضاع سوریه را در دو فرمت صوتی و تصویری آماده دریافت قرار داده ام.
استاد رائفی پور ، این سخنرانی در تاریخ 9 مهرماه 1392 در دانشگاه شهید بهشتی
انجام داده است. جهت دانلود سخنرانی جدید استاد رائفی پور ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 151 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (1)

کلیپ صوتی و تصویری سخنرانی جدید استاد رائفی پور که در اراک تاریخ ۱۴ و ۱۵ شهریور ۹۲ برگزار گردیده رو آماده دانلود کردیم. موضوع این سخنرانی حکومت دینی و حکومت سکولار می باشد.

توصیه می کنم این سخنرانی زیبا استاد رائفی پور را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید سخنرانی جدید استاد رائفی پور را از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 335 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

امروز برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، کلیپ تصویری استاد رائفی پور رو آماده کردم. این کلیپ سخنرانی با عنوان در سوریه چه خواهد شد؟ به مدت ۱۲ دقیقه تهیه و تنظیم شده و سایت مصاف اقدام به انتشار آن کرده است. جهت دانلود این کلیپ مهم از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 343 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

ائمتی وسادتی اثناعشر  سفینة فیها النجاة للبشر

قال الرسول إن رکبتموا بها  نجوتموا یوم الحساب من سقر

کلیپ تصویری بسیار زیبای ائمتی و سادتی در مدح ائمه معصومین  به زبان عربی و زیرنویس انگلیسی و زیرنویس فارسی، با کیفیت بسیار بالای HDاین کلیپ در هفتاد و چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مهدوی در سالن پخش شد. جهت دانلود کلیپ ائمتی و سادتی اثنی عشر از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 14,083
  • بازدید کلی : 571,215