loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 113 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کابران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار کم حجم زیارت اربعین را آماده دانلود قرار دادم. این نرم افزار به همت انجمن گفتگوی دینی اسک دین تهیه شده و نیازی به نصب ندارد. موضوعات این نرم افزار شامل : زیارت اربعین ، فضیلت زیارت اربعین ، علل بزرگداشت اربعین ، پیامک اربعین و ... می باشد. جهت دانلود نرم افزار زیارت اربعین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 504 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری کامل برای دسترسی به کتاب های مذهبی و اسلامی هستید پیشنهاد می کنیم از نرم افزاری که سایت مهدی دانلود آن را به شما معرفی می نماید استفاده کنید. نرم افزار المبین نرم افزاری جامع و کامل می باشد که تمامی نیازهای کاربران را برای دسترسی به کتاب های اسلامی فراهم می نماید.این نرم افزار کتابخانه ای بزرگ شامل انواع کتاب ها در زمینه ی دینی و اسلامی می باشد که بلافاصله پس از انتشار هر کتاب می توانید آن را با حجمی بسیار کم به کتابخانه ی خود اضافه کرده و مطالعه نمایید.علاوه بر آن می توانید از امکاناتی همچون دارا بودن متن کامل قرآن کریم با قابلیت کپی در برنامه هایی همچون Microsoft Word به همراه تفسیر قرآن کریم بهره ببرید.همچنین می توانید در داخل کتابخانه ی خود جستجو کرده و عناوین مورد نظر خود را بیابید و یا از آنها فایل پشتیبان بگیرید.همچنین می توانید فایل نصب نسخه ی جدید نرم افزار ، نسخه ی قبلی را را از داخل محیط برنامه بروزرسانی نمایید.

مسعود گلی بازدید : 100 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار امام حسین علیه السلام در ماه محرم الحرام امسال توسط گروه نرم افزاری موج ظهور طراحی و تولید گردیده شده است. این نرم افزار کلکسیون کاملی از زندگی امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان می باشد که شما توسط این نرم افزار میتوانید شناخت بیشتری نسبت به امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان داشته باشید. جهت توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار اسلامی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 198 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار زیارت عاشورا کاری از انجمن گفتگوی دینی یا اسک دین است. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و در عین کم حجم بودن دارای محیط گرافیکی زیبا و اطلاعات زیادی است. شما می توانید این نرم افزار اسلامی را با صوت استاد فرهمند دریافت نمایید. جهت دانلود نرم افزار زیارت عاشورا با صوت استاد فرهمند از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 420 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)


عطر نرگس ۲ نرم افزاری ست که در زمینه مهدویت و امام حسین علیه السلام ساخته شده است و به صورت پرتابل و قابل حمل می باشد. به همه شما دوستان عزیز توصیه می کنم فرصت دانلود نرم افزار عطر گل نرگس ۲ برای کامپیوتر را از سایت مهدی دانلود از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 237 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

انسان برای انجام هر کاری ابتدا باید خوب فکر کند و با افراد متخصص مشورت نماید ، اگر نتیجه ای حاصل نشد میتواند بوسیله قرآن کریم استخاره کند و از خدا طلب خیر نماید. نرم افزار استخاره با قرآن نیازی به نصب ندارد و به صورت تصادفی آیه ای را انتخاب میکند. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 118 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (2)


نرم افزار مجازی غدیر یا پیمان مهرورزی به مناسبت عید غدیر خم منتشر شده است. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد ولی شامل موضوعاتی همچون خلاصه خطابه غدیر ، غرفه 1 : اهمیت غدیر ، غرفه 2 : ماجرای غدیر ، غرفه 3 : پیام غدیر ، غرفه 4 : ما و غدیر نمایش مجازی ، مسابقه و ... میباشد. این نرم افزار به سفارش سایت آسان دانلود تهیه شده که سایت مهدی دانلود این نرم افزار را آماده دانلود شما قرار داده است.

مسعود گلی بازدید : 137 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار غدیریه کاری از انجمن گفتگوی دینی است. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و به همین دلیل کم حجم است. محیط کاربری آسان و اطلاعات مفیدی که این نرم افزار دارد ، راهنمایی فراوانی به شما میکند تا حوادث غدیر خم را بهتر بشناسید. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 130 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار چهل داستان و حدیث از امام هادی علیه السلام کاری از انجمن گفتگوی دینی است. این نرم افزار به دلیل نیاز نبودن به نصب دارای حجم پایینی است ولی در عین حال دارای موضوعات گوناگونی است. این نرم افزار از زمان میلاد امام علی النقی علیه السلام تا زمان شهادت ایشان را در بر میگیرد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 303 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)


قرآن فلش راسخون ابزاری قدرتمند برای مرور قرآن کریم می باشد. این نرم افزار در واقع یک مالتی مدیا جهت مرور قرآن می باشد که قابلیت هایی جالبی داشته که از آن جمله می توان به قابلیت مرور قرآن به صورت صفحه به صفحه اشاره نمود. البته فهرستی نیز در این نرم افزار مالتی مدیا به دو صورت چینش بر اساس اسامی سوره ها و چینش بر اساس شماره جزء ها موجود می باشد.

مسعود گلی بازدید : 112 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار چهل و چهار داستان و حدیث از امام باقر علیه السلام کاری از انجمن گفتگوی دینی یا اسک دین است. این نرم افزار به دلیل پرتابل بودن کم و سریع است. این نرم افزار از ولادت تا شهادت پیشوای پنجم شیعیان را در بر می گیرد. پیشنهاد میکنم نرم افزار چهل و چهار داستان و حدیث امام باقر علیه السلام را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 174 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)


مشاوره ازدواج ، یک نرم افزار مشاوره ای بسیار خوب و مفید برای تمامی اقشار جامعه از نوجوانان تا بزرگسالان می باشد . یعنی از زمانی که انسان به فکر زندگی مشترک و نیازمندی های آن می افتد تا زمان ازدواج و عقد و پس از آن تشکیل خانواده.در هر قشری و هر سن و سالی نیاز به مشاور احساس می شود و متاسفانه فرهنگ ما به طوری پیشرفته که افراد برای مشکلات خاص فقط نزد مشاوران می روند نه برای پیشگیری و یافتن راه درست.

مسعود گلی بازدید : 107 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)


به مناسبت ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام علیها ، نرم افزار دو نیمه سیب را آماده دانلود قرار دادم. این نرم افزار توسط سایت آنتی 666 تهیه شده است و نیازی به نصب ندارد. موضوعات نرم افزار دو نیمه سیب علاوه بر نحوه ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام علیها به اهمیت نقش ازدواج در اسلام و قرآن کریم ، مسائلی در مورد ازدواج جوانان و ... به شما پیشنهاد میکنم این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 132 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)



نرم افزار چهل داستان و حدیث از امام جواد علیه السلام کاری از انجمن گفتگوی دینی یعنی اسک دین است. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و به همین خاطر کم حجم است. این نرم افزار موضوعات مختلفی از زندگی امام محمد تقی علیه السلام را در بر میگیرد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 166 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)


نرم افزار احکام روان شناختی کاری از انجمن گفتگوی دینی یا همان اسک دین است. این نرم افزار به دلیل پرتابل بودن ، کم حجم و سریع است. اگر به دنبال یافتن پاسخ احکام فقهی و شرعی ، موضوعات و مشکلات جدیدی که خانواده ها و جوانان با آن ها در ارتباط اند هستید ، این نرم افزار را دانلود کنید.
مسعود گلی بازدید : 260 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)



نرم افزار پیامبر امی کاری از انجمن گفتگوی دینی یعنی اسک دین است. این نرم افزار بر اساس نسخه دیجیتالی موجود در سایت شهید مرتضی مطهری برای شناخت شخصیت عظیم الشان پیامبر اسلام (ص) منتشر گردیده است. یکی از بخش های جالب این نرم افزار ، اعتراف نویسندگان غربی نظیر ویل دورانت پیرامون حضرت محمد (ص) است. به شما توصیه میکنم این نرم افزار را از دست ندهید.

مسعود گلی بازدید : 313 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (1)

نرم افزار آیینه ی روشن توسط سایت معظم له انتشار یافته است که شامل رساله ، استفتائات ، جامع المسائل ، و مناسک حج آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) است. این نرم افزار ویژه ارتحال ایشان تهیه شده است ، کسانی که به ایشان ارادت دارند و یا مقلد ایشان هستند توصیه میکنم این نرم افزار را از دست ندهند. جهت دانلود نرم افزار چند رسانه ای آیینه ی روشن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 168 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)



نرم افزار داستان های امام زمان (عج) ، نرم افزار ویژه ی کامپیوتر است ، نیازی به نصب ندارد و درعین کم حجم بودن ، از امکانات خوبی برخوردار است. این نرم افزار برگرفته از بحارالانوار و ساخته ی انجمن گفتگوی دینی یعنی اسک دین است. امیدوارم که این نرم افزار را از دست ندهید. جهت دانلود نرم افزار داستان های امام زمان (عج) به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 258 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)

در پست امروز مهدی دانلود قصد داریم تقویم چهارده معصوم علیهم السلام را برای کاربران گرامی معرفی نمائیم، این تقویم نمونه ای از معرفی و ارزشهای اسلامی می باشد که با هدف ارج نهادن به فرهنگ والای نماز تولید گردیده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی گردیده است که امکان نصب و اجرا بر روی تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز xp ، ویستا ، ویندوز 7  فراهم می سازد .
در این نرم افزار کاربر ضمن مشاهده احادیث از 14 معصوم علیهم السلام به صورت روزانه ، از قابلیت پخش خودکار اذان در اوقات شرعی شهر مورد نظر نیز برخوردار است. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

مسعود گلی بازدید : 170 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزاری كه در اختیار شما قرار دارد برگرفته شده است از زندگى سراسر آموزنده هشتمین ستاره فروزنده (از چهارده معصوم) و پیشواى بشریت، و حجّت خداوند براى هدایت بندگان. آن شخصیت برگزیده حقّ، كه مخزن معارف و اسرار الهى بود و لقب صادق آل محمّد صلوات اللّه علیهم را به خود اختصاص داد و مذهب شیعه حقّه؛ و نیز علوم و احكام الهى توسّط آن حضرت، در بین جامعه بشرى نشر و گسترش یافت تا جائى كه شیعه به عنوان مذهب جعفرى شناخته شد؛ و بلكه رهبران دیگر مذاهب و فرقه ها در مكتب حضرت صادق علیه السلام علوم خود را آموختند؛ و به علل و دلایلى راه دیگرى را برگزیدند.

و این مختصر ذرّه اى است، از قطره اقیانوس بى كران فضائل و مناقب و كرامات آن امام والامقام و معصوم، كه برگزیده و گلچینى است از ده ها كتاب معتبر، در جهت هاى گوناگون و مختلف عقیدتى، عبادى، فرهنگى، اقتصادى، اجتماعى، اخلاقى، تربیتى و... خواهد بود.

باشد كه این ذرّه دلنشین و لذّت بخش مورد استفاده و افاده عموم علاقه مندان، مخصوصا جوانان عزیز قرار گیرد.

تبدیل این نوشتار به کتاب مالتی مدیا اولین بار در سطع دنیای مجازی توسط انجمن گفتگوی دینی صورت پذیرفته است. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 440 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (1)

عطر نرگس نرم افزاری ست که در زمینه مهدویت ساخته شده است و به صورت پرتابل و قابل حمل می باشد. به همه شما دوستان عزیز توصیه می کنم فرصت دانلود نرم افزار عطر نرگس برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت مهدی دانلود از دست ندهید.

 امکانات نرم افزار :

شناخت امام زمان:
- راه های شناخت امام زمان و فلسفه انتظار
-برخی ویژگی های امام مهدی (عج). حدیث درباره امام زمان . والپیپرامام زمان

آخرالزمان :
- علایم آخرالزمان – حدیث در مورد آخرالزمان

ادعیه و زیارات به صورت صوتی :
-  دعای فرج . دعای ندبه . دعای عهد . دعای سمات . زیارت آل یس . دعای صلوات بر امام زمان (عج)

جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 319 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

بی شک زیباترین و شاید یکی از کامل ترین مجموعه صوت های مذهبی شامل قرآن، تواشیح، مداحی، سخنرانی و ... که تا به حال منتشر شده است مجموعه دینی پلیر باشد. هر چند در قسمت تلاوت قرآن فقط تلاوت ترتیل قرار داده شده ولی مجموعه اذان آن بی نظیر است و شامل بیش از صد قطعه تواشیح و همخوانی زیبا نیز می باشد. چندین ابتهال نیز از استاد طوسی و خانچی در آن قرار داده شده است . جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 255 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار مذهبی و زیبای نماز شب را امروز از سایت مهدی دانلود برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این نرم افزار ، نرم افزاری با زبان فارسی می باشد که شامل فضیلت های نماز شب در نزد خداوند می باشد.در این نرم افزار از جهت های مختلف به نماز شب نگاه می کند.امید است با دریافت و استفاده از این نرم افزار به اهمیت های این نماز پی ببرید.

مسعود گلی بازدید : 816 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (1)



امروز برای کاربران محترم سایت ، نرم افزار زیارت عاشورا برای کامپیوتر رو در نظر گرفتم.

نرم افزار جامع و کاملی توسط انجمن گفتگوی دینی ( اسک دین ) ساخته و تهیه شده است.

برخی از امکانات و ویژگی های  این برنامه عبارت اند از :

شبهات تاریخ و سیره ، شبهات اعتقادی ، اخلاقی و تربیتی ، داستان های زیارت عاشورا ، اعمال ماه محرم و ...

جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود لطفا به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 216 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

در این پست برای شما کاربران عزیز مهدی دانلود یک نرم افزار مذهبی آماده کرده ایم. نام این نرم افزار ضامن غریبان است و شما را با شخصیت والای امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آشنا می کند. نرم افزار ضامن غریبان حاصل تلاش خالصانه تیم نرم افزاری اسک دین است که تلاش شده مورد توجه و عنایت امام رضا (ع) قرار بگیرید و گوشه ای از معارف و شخصیت آن بزرگوار برای کاربران معرفی شود.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

 

مسعود گلی بازدید : 252 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه نرم افزارهای قرآنی و اسلامی در رایانه از علاقه مندان ویژه ای برخوردارند. امروز هم در سایت مهدی دانلود قصد داریم یکی دیگر از این نرم افزارها را به دوستان عزیز معرفی کنیم. نرم افزار آخرین منجی از توليدات جدید سايت گفتگوي ديني می باشد که به مناسبت میلاد امام زمان (عج) منتشر شده است جهت دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 256 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

 كتاب (جهاد النفس ) در مجموعه گران سنگ حديثى (وسائل الشيعه) در نزد عالمان اخلاق از اهميت ويژه اى برخوردار بوده است و آن پاك نهادان همواره تشنه كامان اخلاق اسلامى و سالكان طريق را به خواندن و عمل كردن به اين كتاب شريف سفارش مى نموده اند، اين امر ما را بر آن داشت تا به ترجمه اين كتاب كه به حق (زنده كننده دلها) و (شناساننده راه نيكبختى) است همت گماريم .آيت الله شيخ محمدتقي بهجت می فرمایند : هر روز سعي کنيد يک حديث از کتاب جهاد النفس «وسايل الشيعه » را مطالعه کنيد و سعي نماييد به آن عمل کنيد بعد از يک سال خواهيد ديد که حتما عوض شده ايد مانند دارويي که انسان مصرف کند و بعد از مدتي احساس بهبودي مي کند. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 386 جمعه 04 مرداد 1392 نظرات (0)

قضاوت هاى محيرالعقول و معجز گونه حضرت على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه پس از قرن ها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخشش هاى الهى، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است.
او تنها بشرى بود كه: در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد.
اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف: علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد.

جهت دانلود نرم افزار از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 327 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری در قالب ۳۱۳ پرسش پیرامون امام زمان(عج) 
با قابلیت نمایش سوال و جواب هایی در هنگام شروع ویندوز طراحی گردید ،
طراحی منحصر به فرد این پرسمان به گونه ای است که لحظاتی ما را با مفاهیم مهدویت و انتظار بیشتر مانوس نموده و بتواند ما را در مقابل تهدیدات و شبهات دشمنان دین و قرآن مستحکم تر سازد.

این اثر کاری ارزشمند از تیم نرم افزاری انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی می باشد.

امیدواریم توانسته باشیم گامی هرچند ناچیز در جهت پاسخ به شبهات پیرامون آن حضرت برداریم.
 امید است شما عزیزان هم با معرفی این اثر به دیگران ما را در این راه معنوی همراهی نموده و از منتظران واقعی حضرتش باشیم
.

مسعود گلی بازدید : 266 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

امروز برای شما کاربران عزیز نرم افزار تقویم سال ۹۲ برای دسکتاپ ویندوز – تقویم شمیم یار 92به همراه امکانات فوق العاده رو آماده دانلود کردیم.  نرم افزار تقویم شمیم یار ۹۲ اولین تقویم کاملا مذهبی برای دسکتاپ ویندوز با محتوایی جامع و مفید طراحی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است جهت دانلود این تقویم نفیس به ادامه مطلب در سایت مهدی دانلود مراجعه کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 343
  • بازدید ماه : 170
  • بازدید سال : 14,036
  • بازدید کلی : 571,168