loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 245 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

Mozilla Firefox 27.0 Final مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. جهت دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس ورژن 27 از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


مسعود گلی بازدید : 136 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (2)
Coolmuster Data Recovery 2.1.3 در زندگی روزانه برای بسیاری از افراد از دست دادن اطلاعات می تواند فاجعه ای بزرگ بشمار آید، مخصوصا زمانی که آن ها بصورت منظم از فایل های خود پشتیبان گیری نمی کنند. در حال حاظر با وجود برنامه های متنوع همانند Coolmuster Data Recovery اینگونه مشکلات بسیار ساده و راحت حل می شوند. Coolmuster Data Recovery برنامه ای برای بازیابی اطلاعات مختلفی که سهوا حذف شده اند یا حتی فرمت شده یا قابل دسترسی نیستند، می باشد. این برنامه قادر به بازیابی عکس ها، اسناد، ویدئو و فایل های صوتی مختلف از دستگاههای مخالف ذخیره سازی داخلی و خارجی می باشد.

مسعود گلی بازدید : 148 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)


Parsi Ra Pas Bedarim 3.0 توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند. جهت دانلود نرم افزار پارسی را پاس بداریم از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 146 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

EagleGet 1.1.7.6 با اینکه هنوز دانلود منیجر نوپاییست ولی با امکانات و قابلیتهای خوبی کار خود را شروع کرده و با توجه به وعده های سازنده اش, می توان آینده ی بهتری را برای آن پیش بینی کرد. این دانلود منیجر هنوز در مرحله ی بتا قرار دارد و هنوز بسیاری از قابلیت های کلیدی آن اجرایی نشده اند پس اگر به دنبال دانلودری زیبا و آینده دار هستید, حتما آنرا امتحان کنید.

مسعود گلی بازدید : 172 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)


نرم افزار idoo Video Editor Pro v2.8.0  یک برنامه حرفه ای جهت تدوین فایل های ویدئویی در رایانه است، شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید. یعنی قسمت های مختلف آن را برش دهید و جداسازی کنید یا این که تعدادی از ویدئوها را با هم ادغام کنید. برنامه ابزارهای گوناگونی برای ویرایش ویدئوها در اختیار شما قرار می دهد، که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان افزودن زیر نویس، افزودن افکت، واتر مارک، بریدن، چرخاندن، پارت بندی و ... . برنامه می تواند ویدئوهای ویرایش شده را بدون افت کیفیت با فرمت دلخواه شما ذخیره کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری جذاب، امکان ویرایش همزمان چندین فایل تصویری، پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و ... اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 721 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)


نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلط یاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و... اشاره کرد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 114 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

از زمانی که سرویس مترجم گوگل عرضه شده کاربران زیادی هستند که از آن بهره می برند ؛ این سرویس با توجه به این که زبان های مختلف و زنده دنیا را پشتیبانی می کند بسیار محبوب شده است. برای بهره گیری از مترجم نیاز است تا کاربران به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن ها یا کلمات نمایند. مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به این مترجم گرفت دسترسی نسبتا سخت به آن است که می بایست حتما از مرورگر استفاده شود و به آدرس مترجم رجوع کرد اما ما قصد داریم با معرفی Client for Google Translate Pro این کار را هم ساده کنیم.این ابزار ساده تنها یک محیط شبیه سازی مرورگر است که کاربر می تواند با استفاده از آن به سرویس مترجم گوگل دسترسی پیدا کند و کار ترجمه را انجام دهد بدون این که نیاز باشد آدرس مترجم را وارد کند یا نیاز باشد از مرورگری استفاده کند.

مسعود گلی بازدید : 113 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 122 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود. Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید.

مسعود گلی بازدید : 124 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


Windows Doctor نرم افزاری کاربردی برای رفع مشکلات و به اصطلاح بیماری های ویندوز می باشد که توسط تیم برنامه نویسی Sunny Digits تولید و عرضه شده است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی ، عملکرد ویندوزتان دچار مشکل شده و کارایی خود را از دست داده باشد . در این صورت بسیاری از کاربران به سراغ تعویض ویندوز میروند که راه حل پر دردسر و وقت گیری می باشد . اما ما میخواهیم راه حل بهتری را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از برنامه Windows Doctor می باشد که میتواند مشکلات ویندوز شما را تنها با چند کلیک ساده برطرف نماید .

مسعود گلی بازدید : 134 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است ( تبدیل متن به صدا ) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید. نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند . Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید.

مسعود گلی بازدید : 117 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


PowerArchiver دارای تمامی امکانات مربوط به آرشیو فایل ها به عنوان یک نرم افزار فشرده سازی می باشد.
شما با استفاده از آن می توانید بسیاری از فرمت های فایل های فشرده را اجرا کرده و فایل ها را از آنها استخراج کنید. همچنین می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلف مانند 7-Zip که یکی از بهترین فرمت های فشرده سازی است ، آرشیو کنید. چیزی که این نرم افزار را از دیگر ابزارهای هم خانواده اش متفاوت می کند ، امکانات بی نظیر آن است.

مسعود گلی بازدید : 210 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
FlipCreator نرم افزاری است حرفه ای و قدرتمند که به منظور چاپ و تهیه نشریات دیجیتالی استفاده می شود.از این نرم افزار می توان در تهیه انواع اسناد الکترونیکی مانند کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ، خبرنامه، گزارش کار و ... استفاده کرد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است. تنها چند کلیک کافیست تا ترکیبی زیبا از متن و عکس بدست بیاورید. از ویژگی های بسیار مطلوب این نرم افزار امکان تهیه خروجی با فرمت های گوناگون است. حتی شما این توانایی را دارید تا خروجی خود را در فرمت های HTML5, EXE و ZIP نیز ذخیره نمایید.

مسعود گلی بازدید : 165 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)
KaKa Folder Protector 6.21 فايل ها و فولدرها را به شكلي خاص مخفي و پسورد گذاري مي كند قادر است تا با پشتيباني از انواع حافظه نظير درايو هارد ديسك يا فلش ديسك ها امنيتي كامل را برقرار نمايد. وقتي فولدر پسورد گذاري و قفل مي گردد به هيچ وجه اطلاعات درون آن قابل اجرا و خواندن يا نوشتن  و يا كپي نمي باشد. Level هاي امنيتي در نرم افزار KaKa Folder Protector به دليل بالا بودن خيال تمام كاربران را از شخصي بودن فايل ها راحت خواهند كرد. وقتي فولدري قفل مي شود آيكن آن هم به صورت اتوماتيك تغيير مي كند و به همين دليل كاربران ديگري كه از سيستم استفاده مي كنند متوجه عملكرد نرم افزار نخواهند شد.

مسعود گلی بازدید : 315 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)


Terabyte Image for Windows نرم افزاری قدرتمند برای تهیه نسخه پشتیبان به صورت ایمیج و بازیابی آن می باشد ، که از تمامی اطلاعات هارد دیسک و سیستم عامل شما یک نسخه پشتیبان کامل تهیه می کند. بک آپ های شما می توانند به صورت مستقیم روی یک USB خارجی و درایو FireWire ، روی درایوهای داخلی یا شبکه و حتی مستقیماً روی سی دی و دی وی دی ذخیره شوند. این نرم افزار شامل یک Wizard ساده به نام MakeDisk می باشد که توسط آن می توانید دیسک بازیابی قابل بوت تهیه کنید. برای بازیابی اطلاعات و سیستم عامل به حالت سابق تنها کافیست دیسک بازیابی را بوت کنید و پارتیشن ها و درایوها مورد نیاز خود را بازیابی کنید.

مسعود گلی بازدید : 143 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

Avast Internet Security 9.0.2006 Final آنتی ویروس Avast برنامه شناخته شده ای با قدرت امنیتی بالایی میباشد که توسعه دهندگان این برنامه تمام دانش خود را برای ارائه یکی از بهترین انتی ویروس های دنیا کرده اند. آنتی ویروس Avast Internet Security به ترکیب تمام فناوری های پیشرفته و روش های قدرتمند ضد ویروس دست یافته و انها را برای بالا بردن سطح حفاظت سیستم های کامپیوتری به کار گرفته اند. این برنامه برای تمامی سیستم عامل های ویندوز مناسب میباشد. جهت دانلود آنتی ویروس آواست از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مسعود گلی بازدید : 78 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)
ImBatch نرم افزار توانمند ویرایش تصاویر است که در عین سادگی و کم حجم بودن توانایی های بسیاری را در اختیار دارد و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی و با چند کلیک ساده تصاویر مورد نظرتان را ویرایش نمایید.تغییر اندازه گروهی و یا تبدیل فرمت های تصاویر و یا چرخاندن تصاویر در محور های مختلف از خدماتی است که این نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد.

مسعود گلی بازدید : 242 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (1)

Pidgin 2.10.7 نرم افزار کاربردی قدرتمندی برای استفاده از سرویس های چت اینترنتی میباشد, اگر از محیط ساده برخی از برنامه چت خود سرویس های حسته شده این این برنامه مطمئنا انتخاب بهتری خواهد بود. با برنامه Pidgin می توانید به طور همزمان به سرویس های چت وصل شوید و با انها به چت بپردازید, با این برنامه امکان چت گروهی با طرفین سرویس ها نیز امکان پذیر میباشد, و می توانید افراد بیشتری را برای چت دعوت کنید. این برنامه از تمامی خواص پروتکل های پشتیبانی می کند و امکانات مختلفی نظیر انتقال فایل, نمایش وضعیت سیستم و وضعیت هشدار را ارائه می دهد.

مسعود گلی بازدید : 158 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)
Deep Freeze Enterprise 7.71.220.4499 قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و ...مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد.
برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است. حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی در بعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.
مسعود گلی بازدید : 200 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

Windows 7 USB / DVD Download Tool 1.0.30.0 به طور معمول ویندوزهایی را که دانلود می کنید، با پسوند ISO می باشد. برای استفاده از آن، می بایست آنرا به روی DVD یا CD رایت کنید یا توسط PowerISO فایلهای ویندوز را Extract کنید. این نرم افزارها معمولا حجمی بالا دارند، فضای زیادی را اشغال می کنند و اکثرا به شما این انتخاب را نمی دهند که فایل را بر روی فلش مموری ذخیره کنید. اما Windows 7 USB DVD Download Tool برنامه ای بسیار کم حجم می باشد که با کمتر از 5 کلیک شما می توانید فایل های خود را بر روی DVD یا Flash Memory یا همان Removable Disk کپی کنید و با قابلیتی که شرکت مایکروسافت در این نرم افزار کاربردی قرار داده است به راحتی می توانید DVD بوتیبل ویندوز 7 و 8 را بر روی فلش مموری انتقال داده و توسط آن بوت شده و مبادرت به نصب ویندوز نمایید .

مسعود گلی بازدید : 160 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

یکی از عمده ترین روش هایی که رایانه ها ویروسی می شوند، متصل کردن فلش ها، هارد دیسک های قابل حمل و مموری کارت هایی هستن که از طریق usb به رایانه متصل می شوند، در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار آنتی ویروس برای مقابله با ویروس هایی که از طریق usb به رایانه متصل می شوند را داریم. نام این نرم افزار USB Guardian است، برنامه ای کم حجم و مفید برای مقابله با ویروسی شدن رایانه که هم اکنون می توانید به صورت رایگان این نرم افزار را از سایت مهدی دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید با خیال راحت به اشتراک گذاری فایل ها در میان فلش و رایانه خود بپردازید.

مسعود گلی بازدید : 109 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

CDRoller 9.50.30 نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی فایل ها و فولدرها از نوع CD و DVD می باشد. با استفاده از این نرم  افزار می توانید اطلاعات سی دی هایی که با استفاده از برنامه های معمولی رایت سی دی ایجاد شده اند را بازیابی  کنید، این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات دیسک های ضبط شده توسط Sony  digital cameras, DVD camcorders, personal DVD recorders نیز می باشد.
این برنامه برای بازیابی اطلاعات  مستقیماً با سکتور های ضبط شده ارتباط برقرار می کند بنابراین اگر حتی در ویندوز محتویات دیسک قابل مشاهده  نباشد باز این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات هست، بررسی صحت ضبط اطلاعات و  ایجاد Iso Image از دیگر امکانات  این برنامه می باشد.

مسعود گلی بازدید : 111 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)


Advanced Win Utilities Free 7.2.1 Final ابزار رایگانی برای ویندوز میباشد که به بهینه سازی و تعمیر و سرعت بخشیدن به سیستم ویندوز کمک می کند. این مجموعه شامل ۲۰ برنامه کاربردی مفید میباشد که عملکرد سیستم را بهبود بخشیده و سخت افزارهای سیستم را بهینه سازی می کند و باعث افزایش سرعت سیستم می شود. از بین بردن خطاهای سیستم, بهبود امنیت آن از دیگر مزایای این برنامه است.
این مجموعه رایگان رابط کاربری جذاب و زیبایی داشته و سازماندهی همه وظایف را برعهده می گیرد. این برنامه می تواند به پاکسازی و تعمیر رجیستری ویندوز بپردازد و نرم افزارها و مرورگرها را بهینه سازی نماید.

مسعود گلی بازدید : 114 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

Recuva نرم افزاریست قدرتمند در زمینه بازیابی فایل های از دست رفته و حذف شده سیستم .این نرم افزار اگر بلافاصله پس از بروز مشکل اسفاده شود این توانایی را دارد تا حرود صد در صد اطلاعات را برای شما بازگرداند.الگوریتم Deep Scan طراحی شده برای این نرم افزار نیز این قدرت را به شما خواهد داد تا فایل هایی که در زمان های پیش تر از دست داده اید را بازیابی نمایید.تفاوت این بخش با سایر بخش در مدت زمان اسکن و بازیابی آن می باشد.پیش از استفاده و آغاز اسکن این نرم افزار شما می توانید شاخه مورد نظرتان مانند عکس ، فیلم ، موزیک یا هر فرمت دیگری را مشخص نمایید.

مسعود گلی بازدید : 95 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

IObit Uninstaller نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کمک به شما در Uninstall و حذف نرم افزارها و پوشه های ناخواسته از کامپیوتر، با سرعت بالا می باشد. زمانی که بخش Windows Add or Remove Programs داخلی ویندوز در Control Panel از حذف نرم افزاری عاجز است ، IObit Uninstaller می تواند مشکل شما را رفع کند. این نرم افزار کاملا رایگان و بدون نیاز به نصب است.

مسعود گلی بازدید : 98 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
SpeedyFox 2.0.5 نرم افزاری برای افزایش سرعت مرورگرهای موزیلا فایرفاکس و گوکل کروم می باشد. موزیلا فایرفاکس همواره جزء بهترین مرورگرهای صفحات وب شناخته شده است اما رفته رفته بنا به دلایلی چند سرعت عملکرد آن به طور قابل توجهی کم میشود و زمان بارگذاری آن رفته به رفته دچار خلل میشود. و در حالت کلی سرعت مشاهده سایت خیلی آهسته خواهد شد. این مسائل بسیار شایع است و علت آن نیز از بین رفتن و تکه تکه شدن پایگاه داده میباشد.

مسعود گلی بازدید : 136 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)
Real Desktop به شما این امکان را می دهد تا دسکتاپ خود را تبدیل به میز کار شخصی خود کنید و محیطی فوق العاده زیبا را با تکنولوژی سه بعدی تجربه نمایید . نرم افزار Real Desktop دسکتاب شما را به محیطی 3 بعدی تبدیل می کند که می توانید در آن آیکون ها را به نظم خاص و به صورتی متفاوت مرتب کنید. جهت دانلود به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 125 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)


نرم افزار Q-Dir 5.79 مدیریت فایل ها و پوشه ها را برای شما راحت می کند. با استفاده از این نرم افزار دسترسی سریع و آسان به هارد دیسک های شما، پوشه ها، USB و دیگر ابزارهای ذخیره سازی فراهم می شود. این برنامه یک مدیر فایل با روش نمایش Quadro شگفت انگیز است.در واقع این نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت و حرکات اضافی دست خواهد شد. شما می توانید از این نرم افزار بر روی حافظه های قابل حمل نیز استفاده کنید. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 166 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)
GetRight Pro 6.5.0.0 Final این نرم افزار به سادگی با مرورگرهای مختلف همراه شده و خلاصه جزئیات را ذخیره می نماید. همین امر باعث می شود تا بتوان در هر مقطع زمانی خاص، كار دریافت را قطع نمود و در زمان دیگری به ادامه كار پرداخت. همچنین قابلیت دریافت همزمان از چندین سرور متفاوت را امكان پذیر می سازد. با نصب این نرم افزار عملیات دانلود بصورت كاملاً هوشمند انجام می پذیرد. می توان با ایفای تنظیمات خاص در برنامه، زمان شروع را به دلخواه تنظیم و بوسیله دستورات خاص بكار گرفته شده در برنامه بعد از اتمام عملیات دریافت، سیستم را خاموش نمود. همچنین قادر به نگهداری آدرس های بازدید شده نیز می باشد. برنامه همزمان سازی دریافت فایل ها، انجام عملیات آپلود فایل به شبكه، كنترل سریع قسمت های مختلف برنامه و ... از قابلیت های این برنامه می باشد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 112 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

Process Lasso Pro 6.7.0.6 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادل نرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از مهدی دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

مسعود گلی بازدید : 79 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)


TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.169 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از مهدی دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

مسعود گلی بازدید : 96 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)
نرم افزار WinArchiver 3.4 ابزاری پیشرفته و قابل اعتماد به منظور اجرا، ساخت و مدیریت فایل های آرشیوی می باشد. از انواع مختلف فرمت های آرشیوی مانند zip ،rar ،7z ،iso و سایر فرمت های مشهور پشتیبانی می کند. به علاوه به کمک این نرم افزار می توان فایل آرشیو را بر روی یک درایو مجازی مانت کرد.

مسعود گلی بازدید : 161 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (2)


مدیا پلیر خلیج فارس یا اختصارا  PGPlayer  یک مدیا پلیر قدرتمند رایگان برای پخش انواع فایلهای صوتی تصویری ، سی دی ، دی وی دی  و  استریم از شبکه  است و به نصب هیچگونه کدکی نیاز ندارد .  این نسخه از نرم افزار با حمایت واحد فن آوری اطلاعات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس برای سیستم عامل ویندوز طراحی و تولید شده است . شما می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 136 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)
توسط Comodo BackUp 4.3.2.12 شما به راحتی می توانید فایل های مهم خود را حفاظت کنید. این نرم افزار با کاهش دستورات پیچیده ای که در روند تهیه ی نسخه ی پشتیبان  وجود دارد به شما کمک می کند که هرچه سریعتر و راحت تر کار خود را انجام دهید. شما به راحتی می توانید از فایل های خود در هر ناحیه، شبکه و یا درایو FTP دلخواه تان نسخه ی پشتیبان بگیرید. علاوه بر این می توانید از طریق سرورهای آن لاین این نرم افزار در فضای اینترنتی پشتیبان گیری کنید. واسط کاربری کاربر پسند و راهنمای مرحله به مرحله از دیگر امکاناتی است که در طول استفاده از این نرم افزار می توانید داشته باشید.

مسعود گلی بازدید : 114 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
 ooVoo مسنجر حرفه ای با قابلیت چت صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار ooVoo مسنجری است که به ارائه خدمات تلفن تصویری و صوتی و یا پیام رسان فوری است که توسط شرکت ooVoo LLC برای سیستم عامل های ویندوز ، آندروید ، مک OCX و … ساخته شده است. این شرکت تا به تاریخ سپتامبر ۲۰۱۲ بالغ بر ۵۶ میلیون کاربر در سراسر جهان داشته است که به گفته خود شرکت هر روز ۱۰۰ هزار نفر به تعداد کاربران آن افزوده می شود .

مسعود گلی بازدید : 194 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار GiliSoft Video Editor دیگر نگران فرمت ، نسبت فریم یا سایز فایل های ویدیویی در عملکردهایی مانند ترکیب ، تقسیم و تدوین آنها نباشید. این نرم افزار ویرایش ویدئو امکان ویرایش فایل های ویدئویی در فرمت های مختلفی مانند AVI، MPEG، H.264، SWF، MOV، WMV و... را به شما می دهد تا بتوانید ویدئوهای خود را برای اجرا روی دستگاه های مختلف مانند iPod، iPhone، PSP، PS3 و... تبدیل کنید.

مسعود گلی بازدید : 83 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

Hide Folders 2012 4.1.5.805 نام نرم افزاری کاربردی جهت مخفی سازی فایل ها و اطلاعات به صورت حرفه ای می باشد. امروزه محافظت از فایل ها و بلا بردن امینیت انها برای جلوگیری از دسترسی دیگران به عنوان یک امر مهم تلقی یمی شود. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان اماده نموده ایم میتوانید به راحتی فایل های ، درایو های شخصی و اطلاعات خود را به اسانی از دسترس دیگران خارج ساخته و مخفی نمائید. Hide Folders یک نرم افزار هوشمند و ساده برای کاربران رایانه می باشد.

مسعود گلی بازدید : 86 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
TeamViewer نرم افزاری است که به شما امکان دسترسی به کامپیوترتان را از هر مکان و از طریق اینترنت فراهم می کند. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. همینطور با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید ، چت کنید ، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید .

مسعود گلی بازدید : 133 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
Genie Timeline 2013 Professional 4.0.5.500 نرم افزاری حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان می باشد که می تواند امنیت اطلاعات که امروزه بسیاری از کاربران بدنبال آن هستند را تامین کند.در 3 مرحله ساده و مستقیم شما می توانید از امکاناتی مانند بازیابی سیستم در صورت وقوع مشکل، امکان تهیه نسخه پشتیبان از انواع مختلف اطلاعات و چندین حالت برای کارآیی و امنیت توسعه یافته ، استفاده کنید، بدین طریق دیگر نگران مشکلات سیستم خود نباشید. Genie Timeline Professional می تواند تمامی اطلاعات و تنظیمات شما را بازگردانی کند. شما می توانید به صورت انتخابی از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و دیسک های Startup از نسخه های پشتیبان روی یک پارتیشن مجازی، یک دیسک USB یا یک ایمیج ISO بسازید تا در صورت ایجاد مشکل در سیستم ، بتوانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

مسعود گلی بازدید : 123 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)


AnyToISO Converter Pro 3.5.1 Build 460 نرم افزار های رایت CD از تمام فرمت های BIN ،MDF ،PDI ، CDI ،NRG ،B5I ،IMG ،DAA ،UIF پشتیبانی نمی کنند. ولی اکثراً می توانند فرمت ISO را رایت کنند. بسیاری از نرم افزارها برای اجرا نیاز به قرار دادن دیسک مورد نظر درون درایو سی دی دارند. البته این کار خود موجب کاهش بازده درایور سی دی و نیز در مواقعی کندشدن اجرای برنامه مورد بدلیل پایین بودن سرعت خواندن اطلاعات از روی درایو سی دی می شود، که بی تردید برای کاربران خوشایند نخواهد بود، از این رو نرم افزارهایی ارائه شده اند که قابلیت گرفتن یک نسخه پشتیبان از دیسک مورد نظر بصورت فایل ایمیج را داشته که با ذخیره سازی آن برروی هارد دیسک خود در مواقع لزوم خواهید توانست فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و بدون هیچ مشکل و بصورت سریع و بی نیاز از قرار دادن دیسک در درایو سی دی خود از آن استفاده نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 466
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 14,159
  • بازدید کلی : 571,291