loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 124 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


Windows Doctor نرم افزاری کاربردی برای رفع مشکلات و به اصطلاح بیماری های ویندوز می باشد که توسط تیم برنامه نویسی Sunny Digits تولید و عرضه شده است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی ، عملکرد ویندوزتان دچار مشکل شده و کارایی خود را از دست داده باشد . در این صورت بسیاری از کاربران به سراغ تعویض ویندوز میروند که راه حل پر دردسر و وقت گیری می باشد . اما ما میخواهیم راه حل بهتری را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از برنامه Windows Doctor می باشد که میتواند مشکلات ویندوز شما را تنها با چند کلیک ساده برطرف نماید .

مسعود گلی بازدید : 112 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

Process Lasso Pro 6.7.0.6 Final از فناوری منحصربفرد جدیدی بهره می برد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا میزان پاسخ دهی و پایداری کامپیوتر خود را افزایش دهید. سیستم عامل ویندوز، از لحاظ طراحی به برنامه ها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی پردازنده شما را به خود اختصاص دهند که نهایتا به قفل نمودن و یا هنگ کردن سیستم می انجامد. فناوری ایجاد تعادل نرم افزارProcess Lasso بصورت هوشمند اولویت برنامه های درحال اجرا را تنظیم می نماید تا رفتارهای غیر عادی از سوی این برنامه ها و یا استفاده بیش از اندازه منابع سیستمی توسط پردازه های فعال ، توانایی شما در کنترل و استفاده از سیستم خود را دچار مشکل ننماید. این نرم افزار که از مهدی دانلود میکنید همچنین مجموعه ای از روشها برای تحت کنترل گرفتن کامل اینکه پردازنده شما برای اجرای  برنامه های مختلف آدرس دهی می شود، را ارائه می نماید. می توانید انتخاب نمایید چه پردازه هایی وبا چه اولویت هایی بایستی اجرا شوند، و کدام یک از هسته های پردازنده شما بایستی برای آین کار تعیین شوند.

مسعود گلی بازدید : 79 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)


TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.169 Final نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا عملکرد سیستم خود را بهبود دهید و بهینه سازی به نحو بهتری انجام شود و در حل مشکلات سیستم نیز یاری می رساند تا شما سیستمی عالی را در دست داشته باشید. این نرم افزار که از مهدی دانلود می کنید کمک می کند که هر دو کاربران رایانه یعنی مبتدیان و کارشناسان نیازهای خود راحت بر طرف کنند و کار با این نرم افزار راحت و بی خطر است. همه قابلیت های این نرم افزار در دست شماست و هر کدام را که در نظر دارید به راحتی می توانید فعال یا غیر فعال کنید. نرم افزار تغییرات لازم را در رجیستری و فایل های بوت به صورت خودکار ایجاد می کند و فقط مقداری به صورت خودکار رجیستری شما را تغییر می دهد و حرکتی را انجام نمی دهد که باعث مشکلات سیستم شود و بیشتر کارها در اختیار خودتان است.

مسعود گلی بازدید : 229 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه می باشد که با آن ها می توان در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با این ابزار می توان دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نداشت و به راحتی قادر به کپی و جایگذاری متون و عکس ها، فایل ها و پوشه های مختلف خواهید بود.

مسعود گلی بازدید : 81 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Duplicate File Remover نرم افزاری عالی برای یافتن و مشاهده فایل های تکراری و مشابه به هم درون هارد دیسک می باشد. فایل های تکراری و مشابه یکی از دلایل اشغال فضای بی مورد هارد دیسک و نامرتب بودن هارد دیسک است که به وسیله نرم افزار Duplicate File Remover به راحتی این مشکل حل خواهد شد. با جستجو بایت به بایت فضای هارد دیسک بررسی شده و انواع فایل ها نظیر موزیک،فیلم،متن و سند و عکس که مشاهده خواهند شد.

مسعود گلی بازدید : 85 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)


Avira System Speedup 1.2.1.9700 اگر سیستم رایانه شما هم بعد از مدتی کند میشود و اعصابتان را بهم می ریزد, نیازی نیست که آن را برای تعمیر ببرید, فقط کافیست تا از این نرم افزار فوق العاده استفاده کنید. نرم افزار Avira System Speedup سیستم رایانه را به بهترین حالت خود برمی گرداند به طوری شما تغییرات را به وضوح احساس خواهید کرد. به دلیل اینکه روز به روز سیستم رایانه به دلیل انبوه برنامه ها و زیاد شدن تدریجی برنامه های رایانه سرعتش کم میشود و کاراییش کاهش میباشد همواره به یک برنامه جامع برای رفع این مشکل احساس میشود. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 142 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)


نرم افزار Ultimate Defrag محصول شركت DiskTrix به دلیل قدرت انعطاف پذیری جایگذاری فایل، قدرتمندترین Defrag کننده (یکپارچه کننده حافظه) در دنیا است. این نرم افزار هارد دیسک شما را از حالت پراکندگی در می آورد و تکه های حافظه را به هم پیوند می دهد و به صورت استراتژیک فایل ها را درست در مکان ویژه در سطح فایل بر روی هارد دیسک شما قرار می دهد. با استفاده از ویژگی Defragger و بهینه سازی جایگذاری فایل، امکان Defrag کردن و بهینه سازی هارد دیسکتان و هر آنچه که بخواهید را فراهم می کند. Ultimate Defrag یک Defrag کننده تمام عیار و بهینه ساز جایگذاری فایل است. Defrag کردن به شما کمک می کند تا کارایی هارد دیسک شما بازیابی شود.

مسعود گلی بازدید : 133 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)



نرم افزار CCleaner جدید ترین نسخه از نرم افزار رایگانی می باشد که یکی از مفید ترین ابزار های بهینه ساز سیستم های دسکتاپ و لپ تاپ ها به حساب می آید . همه ی ما می دانیم که به مرور زمان و بر اثر نصب و یا حذف نرم افزار های مختلف بر روی سیستم عامل ، سیستم ما دچار افت سرعت شده و کارایی اولیه خود را از دست می دهد . جهت توضیحات بیشتر و دانلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 14,153
  • بازدید کلی : 571,285