loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 213 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (2)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار اسلامی پرسمان مهدوی را آماده دانلود قرار دادم. این برنامه نخستین نرم افزار پرسمان مهدوی در کشور است ، که شامل 181 پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان (عج) و مسئله مهدویت است. به گفته ی حجت السلام درچه ای محتوای این نرم افزار بر اساس کتاب آفتاب مهر 1 و 2 منطبق شده است که به فصل های ادیان و مذاهب با 9 سوال ، مهدی شناسی با 25 سوال ، امام مهدی (عج) در قرآن با 4 سوال ، انتظار و منتظران با 19 سوال ، یاران و نایبان عام و خاص با 18 سوال ، فصل های دوران غیبت با 13 سوال ، ارتباط و ملاقات با 5 سوال ، آخر الزمان با 13 سوال ، ظهور ، علایم و شرایط با 45 سوال ، دوران ظهور و حکومت جهانی با 30 سوال میتوان اشاره کرد. چنانچه شما از علاقه مندان کسب معرفت پیرامون امام مهدی (عج) هستید ، این نرم افزار را از دست ندهید.


مسعود گلی بازدید : 131 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدیدترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 13 بهمن ماه 92 در تهران با موضوع امواج خاکستری درشهرستان نکا صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 245 سه شنبه 15 بهمن 1392 نظرات (1)

Mozilla Firefox 27.0 Final مرورگر موزیلا فایرفاکس جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین مرورگر در میان کاربران می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مرورگر وجود افزونه های زیاد و پر کاربرد آن می باشد. موزیلا مرورگری امن، پرسرعت، قدرتمند ، منعطف و با امکانات فراوان است.  مرورگر فایرفاکس توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره ی  و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up می باشد. جهت دانلود مرورگر موزیلا فایرفاکس ورژن 27 از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.


مسعود گلی بازدید : 163 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 24 دیماه 92 در تهران با موضوع ثقلین ، مسیر گمشده مسلمین در کرج صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 136 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (2)
Coolmuster Data Recovery 2.1.3 در زندگی روزانه برای بسیاری از افراد از دست دادن اطلاعات می تواند فاجعه ای بزرگ بشمار آید، مخصوصا زمانی که آن ها بصورت منظم از فایل های خود پشتیبان گیری نمی کنند. در حال حاظر با وجود برنامه های متنوع همانند Coolmuster Data Recovery اینگونه مشکلات بسیار ساده و راحت حل می شوند. Coolmuster Data Recovery برنامه ای برای بازیابی اطلاعات مختلفی که سهوا حذف شده اند یا حتی فرمت شده یا قابل دسترسی نیستند، می باشد. این برنامه قادر به بازیابی عکس ها، اسناد، ویدئو و فایل های صوتی مختلف از دستگاههای مخالف ذخیره سازی داخلی و خارجی می باشد.

مسعود گلی بازدید : 148 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)


Parsi Ra Pas Bedarim 3.0 توانمندترین نرم‌افزار در زمینه‌ی پرورش و نگهداری از فرهنگ ایران زمین است. این نرم‌افزار به شما برای پالایش نوشته‌های پارسی و پاکسازی واژگان بیگانه از نوشته‌ی شما کمک می‌کند. نرم افزار پارسی را پاس بداریم یکی از پیشرفته ترین و زیباترین نرم افزارهای فرهنگی ایران زمین می باشد که پارسی دوستان را در راه پارسی نویسی و پارسی گویی یاری می‌دهد. واژگان بیگانه را برابرسازی می‌کند و نوشته‌های فارسی را می‌پالاید و به پارسی برمی گرداند. جهت دانلود نرم افزار پارسی را پاس بداریم از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 146 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

EagleGet 1.1.7.6 با اینکه هنوز دانلود منیجر نوپاییست ولی با امکانات و قابلیتهای خوبی کار خود را شروع کرده و با توجه به وعده های سازنده اش, می توان آینده ی بهتری را برای آن پیش بینی کرد. این دانلود منیجر هنوز در مرحله ی بتا قرار دارد و هنوز بسیاری از قابلیت های کلیدی آن اجرایی نشده اند پس اگر به دنبال دانلودری زیبا و آینده دار هستید, حتما آنرا امتحان کنید.

مسعود گلی بازدید : 173 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (1)


نرم افزار idoo Video Editor Pro v2.8.0  یک برنامه حرفه ای جهت تدوین فایل های ویدئویی در رایانه است، شما با استفاده از نرم افزار معرفی شده قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را سفارشی سازی کنید. یعنی قسمت های مختلف آن را برش دهید و جداسازی کنید یا این که تعدادی از ویدئوها را با هم ادغام کنید. برنامه ابزارهای گوناگونی برای ویرایش ویدئوها در اختیار شما قرار می دهد، که برخی از آن ها عبارت اند از: امکان افزودن زیر نویس، افزودن افکت، واتر مارک، بریدن، چرخاندن، پارت بندی و ... . برنامه می تواند ویدئوهای ویرایش شده را بدون افت کیفیت با فرمت دلخواه شما ذخیره کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: محیط کاربری جذاب، امکان ویرایش همزمان چندین فایل تصویری، پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و ... اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 211 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (3)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی و تحریری زیتون را آماده دانلود قرار دادم. شما می توانید از فونت در نگارش متون و همچنین طراحی های خود بهره ببرید. امیدوارم که این فونت زیبا را از دست ندهید. جهت دانلود فونت زیتون از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 359 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (2)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 21 دیماه 92 در تهران با موضوع آغاز عهد صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 457 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار اندرویدی زندگینامه حضرت محمد صلی الله علیه و آله را آماده دانلود قرار دادم. این نرم افزار در عین کم حجم بودن دارای محیط گرافیکی زیبا و امکانات زیادی می باشد. شما در این نرم افزار با زندگینامه حضرت رسول اکرم (ص) ، سیره نیوی ، احادیث نبوی ، بعثت حضرت رسول (ص) ، معجزات و مناظرات این شخصیت والا مقام آشناتر می شوید. پیشنهاد میکنم جهت آگاهی بیشتر نسبت به پیامبر مهربانی ها این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود کنید.

مسعود گلی بازدید : 721 شنبه 28 دی 1392 نظرات (1)


نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) است که قابلیت‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان فراهم می‌کند. نرم‌افزار ویراستیار امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. از قابلیت‌های ویراستار می‌توان به غلط یاب املایی، اصلاح نویسه‌های متن، اصلاح نشانه‌گذاری، تبدیل تقویم و تاریخ، تبدیل پینگلیش، پیش پردازش املایی متن، تبدیل اعداد و... اشاره کرد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 609 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، تصویر زمینه این بقیه الله و مسجد مقدس جمکران را آماده دانلود قرار دادم. این والپیپر دارای ابعاد 2245*4000 و کیفیت عالی می باشد. کسانی که دوست دارند تصویر زمینه ی دسکتاپ شان به این تصویر مزین باشد ، به ادامه مطلب مراجعه نمایند.

مسعود گلی بازدید : 172 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

نرم افزار مذهبی Ghezavat شامل قضاوت های حکیمانه امیر المومنین (ع) در مسائل مختلف است، برنامه شامل 470 مطلب در مورد قضاوت امام علی (ع) است که این 470 مطلب در 5 فصل و 25 بخش مختلف دسته بندی شده اند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی، منوی کشویی برای دسترسی سریع تر کاربر، امکان دسته بندی مطالب خوانده شده و خوانده نشده و ... اشاره کرد. همچنین برای سهولت در استفاده از نرم افزار شما می توانید مطالب خوانده شده را مشخص کنید تا از مطالب خوانده نشده تفکیک شوند. مهدی دانلود به شما پیشنهاد می کند، این نرم افزار را به صورت رایگان از سایت دانلود کنید.

مسعود گلی بازدید : 236 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 7 دیماه امسال در خمینی شهر با موضوع بصیرت در فتنه های آخرالزمان صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 76 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سایت مـهـدے دانــلود .

پس از گذشت حدود یک ماه دوباره فعالیت اینترنتی خود را از سر میگیرم و تلاش میکنم که با مطالب بهتر و بسته های دانلودی مفید ، بتوانم خدمت کوچکی در عرصه مهدویت ، نرم افزار های اسلامی موبایل و کامپیوتر داشته باشم. در ضمن آغاز امامت و ولایت امام مهدی (عج) را به عاشقان و منتظران ایشان تبریک و تهنیت میگویم.

لازم می دانم که خدمت شما عرض کنم سایت مـهـدے دانــلود در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری آخرین امید حائز رتبه برتر شد. از دست اندر کاران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) به پاس تلاش برای دستیابی مردم ، بویژه نسل جوان که در حوزه مهدویت فعالیت میکنند و سالانه به طور منظم با ارائه مسابقه جوانان را تشویق و ترغیب به امام عصر (عج) میکنند ، تشکر میکنم. امیدوارم که این فعالیت ها چه در محیط مجازی و چه در محیط واقعی جدی و گسترده تر صورت بگیرد و حامیان مالی خوبی در این زمینه فعالیت کنند. در پایان منتظر نظرات و پیشنهادهای شما بزرگواران هستم. دست خدا به همراه شما.

مسعود گلی بازدید : 125 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (3)


با عرض سلام و ادب و احترام.

همانطور که همه ی شما میدانید فصل زمستان آغاز شده و نوبت به امتحانات پایان ترم ما دانشجویان رسیده. و ما هم علی رغم میل باطنی خود مجبوریم که به مطالعه ی کتاب های درسی بپردازیم. بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم و تا 25 دیماه درگیر امتحانات خواهم بود ، لذا از شما کاربران سایت مـهـدے دانــلود التماس دعای خیر دارم و پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزارم. امیدوارم که شما هم در امتحانات زندگی و درسی موفق و موید باشید. دست خدا نگهدار شما.

مسعود گلی بازدید : 114 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

از زمانی که سرویس مترجم گوگل عرضه شده کاربران زیادی هستند که از آن بهره می برند ؛ این سرویس با توجه به این که زبان های مختلف و زنده دنیا را پشتیبانی می کند بسیار محبوب شده است. برای بهره گیری از مترجم نیاز است تا کاربران به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن ها یا کلمات نمایند. مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به این مترجم گرفت دسترسی نسبتا سخت به آن است که می بایست حتما از مرورگر استفاده شود و به آدرس مترجم رجوع کرد اما ما قصد داریم با معرفی Client for Google Translate Pro این کار را هم ساده کنیم.این ابزار ساده تنها یک محیط شبیه سازی مرورگر است که کاربر می تواند با استفاده از آن به سرویس مترجم گوگل دسترسی پیدا کند و کار ترجمه را انجام دهد بدون این که نیاز باشد آدرس مترجم را وارد کند یا نیاز باشد از مرورگری استفاده کند.

مسعود گلی بازدید : 129 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.
نرم افزار اکثر ویژگی های نسخه ویندوز را دارا است و می تواند تمامی سایت را با هر زبان برنامه نویسی باز کند. شما می توانید با سرعت بالا به وبگردی بپردازید، فیلم های آنلاین را مشاهده و صفحات مورد نظر خود را ذخیره کنید. شما می توانید مرورگر تلفن همراهتان را با مرورگر رایانه همزمان سازی کنید، یعنی می توانید با ایمیل خود وارد نرم افزار شوید و پس از ورود تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور یکسان سازی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پخش ویدئوهای آنلاین، دارای Add-ons های بسیار کاربردی، صفحه نمایش مناسب برای تمامی گوشی ها، پشتیبانی از html 5 و ... اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 86 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Mobile AntiVirus Security یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش امنیت شخصی و از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها است. برنامه می تواند با اسکن تمامی بخش های تلفن همراه شما، فایل ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا کند و آن ها را از بین ببرد. همان طور که در ابتدا گفته شد، این نرم افزار یک برنامه امنیتی هم هست در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود شما می توانید با استفاده از گوگل مپ مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن فایل های در حال دانلود، امکان اسکن برنامه ریزی شده، قفل گوشی از راه دور، پشتیبانی از زبان های زنده ی دنیا و ... اشاره کرد.


مسعود گلی بازدید : 113 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

مسعود گلی بازدید : 180 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 24 و 25 آذر ماه امسال در هیئت روضه العباس کرمان با موضوع زیر خیمه خورشید صورت گرفته. امیدوارم فایل های صوتی این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 122 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود. Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید.

مسعود گلی بازدید : 113 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کابران سایت مهدی دانلود ، نرم افزار کم حجم زیارت اربعین را آماده دانلود قرار دادم. این نرم افزار به همت انجمن گفتگوی دینی اسک دین تهیه شده و نیازی به نصب ندارد. موضوعات این نرم افزار شامل : زیارت اربعین ، فضیلت زیارت اربعین ، علل بزرگداشت اربعین ، پیامک اربعین و ... می باشد. جهت دانلود نرم افزار زیارت اربعین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 106 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (1)


هلو نرم افزار بسیار مطرح حسابداری برای کامپیوتر ها میباشد که تقریبا تمامی کسانی که با حسابداری و کتاب های دفتری و ادارای می باشند نرم افزار هلو را می شناسند. این بار شرکت سازنده این نرم افزار نسخه اندرویدی نرم افزار هلو را عرضه کرد که به صورت کاملا رایگان می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید بر دارایی، بدهی، سرمایه، هزینه و درآمد خود رسیدگی کنید. لازم به ذکر است که نرم افزار حسابداری شخصی هلو از نرم افزار هلو مجزا است و کاملا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نرم افزار قابلیت نصب روی اندروید 2.2 و بالاتر را داراست.

مسعود گلی بازدید : 124 شنبه 23 آذر 1392 نظرات (0)


Windows Doctor نرم افزاری کاربردی برای رفع مشکلات و به اصطلاح بیماری های ویندوز می باشد که توسط تیم برنامه نویسی Sunny Digits تولید و عرضه شده است . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از گذشت مدتی ، عملکرد ویندوزتان دچار مشکل شده و کارایی خود را از دست داده باشد . در این صورت بسیاری از کاربران به سراغ تعویض ویندوز میروند که راه حل پر دردسر و وقت گیری می باشد . اما ما میخواهیم راه حل بهتری را به شما معرفی کنیم و آن هم استفاده از برنامه Windows Doctor می باشد که میتواند مشکلات ویندوز شما را تنها با چند کلیک ساده برطرف نماید .

مسعود گلی بازدید : 150 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (2)


همایش معرفتی «دانشجویی به سبک انتظار» با حضور علی‌اکبر رائفی‌پور مدیر موسسه مصاف و از پژوهشگران حوزه مهدویت و مسائل آخرالزمان، ۱۷ آذرماه در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. علی‌اکبر رائفی‌پور در این همایش با بیان اینکه سبک زندگی در دنیا جریان افراط و تفریط را تجربه کرده است ،گفت: سبک زندگی اسلامی حد وسط سبک های افراطی و تفریطی است و بر پایه اسلام و عقلانیت شکل گرفته است. جهت دانلود فایل صوتی و همچنین توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 156 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

نرم افزار زندگینامه امام موسی کاظم علیه السلام که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه ، اخلاق و فضائل ، سخنان ، داستان ها ، حکایات و ... امام موسی کاظم (ع) می باشد ، با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان بوده که امید است مورد توجه مریدان و محبان کریم اهل بیت (ع) واقع گردد. جهت دانلود این نرم افزار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


مسعود گلی بازدید : 131 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت فارسی و تحریری کربلا را آماده دانلود قرار دادم. شما می توانید از فونت در نگارش متون و همچنین طراحی های اسلامی خود بهره ببرید. امیدوارم که این فونت اسلامی را از دست ندهید. جهت دانلود فونت اسلامی کربلا از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 231 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی با موضوع شهادت حضرت رقیه (س) در مجتمع امیرالمونین مشهد مقدس مورخ 16 آذر 92 صورت گرفته. جهت دانلود این کلیپ صوتی از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 134 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

Balabolka یک نرم افزار تبدیل نوشته ها به پیام های گفتاری است ( تبدیل متن به صدا ) که متن های نوشته شده روی صفحه را برای شما خوانده و به شما این امکان را خواهد داد تا به سادگی اطلاعات موجود را تبدیل به یک فایل صوتی نمایید. نرم افزار Balabolka از تمامی صداهای موجود در سیستم شما پشتیبانی می نماید. این نرم افزار متن های تبدیل شده به فایل صوتی را به صورت WAV و یا یا یک فایل MP3 ذخیره می نماید. از ویژگی های این نرم افزار این است که قادر خواهد بود تا محتوای کلیپ بورد و همینطور متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به سادگی مرور کند . Balabolka این امکان را به شما خواهد داد تا نوع فونت و همچنین رنگ پس زمینه را سفارشی نماید.

مسعود گلی بازدید : 165 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (2)

Live IRIB یک نرم افزار ایرانی می باشد که با آن می توانید تمامی شبکه های سیما را روی تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی خود ببینید با این نرم افزار می توانید به سه حالت کیفیت پایین، کیفیت متوسط، کیفیت بالا و کیفیت ثابت شبکه های سیما را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده زنده شبکه های سیما حتما باید اینترنت پر سرعت داشته باشید و برنامه MX Player یا Daroon Player روی گوشی یا تبلت اندرویدی شما نصب باشد. جهت دانلود نرم افزار Live IRIB از سایت مهدی دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مسعود گلی بازدید : 168 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (2)


در این مطلب برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، آموزش نصب ویندوز 7 را به صورت تصویری و به شکلی ساده و کامل در نظر گرفتم. در اين مقاله ما ابتدا سيستم مورد نياز براي ويندوز 7 را از نظر شرکت مايکروسافت و همچنين از نظر کارشناسان که با تست فني آن را برآورد کرده اند ، معرفي مي کنيم و سپس به نحوه نصب ويندوز 7 مي پردازيم .

مسعود گلی بازدید : 254 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


گاهنامه مهدوی و مذهبی ، یک مجله الکترونکی است و به همت اهالی سایت رئیس جمهور مجازی تهیه و طراحی شده است. این گاهنامه با فرمت پی دی اف می باشد و شامل تصاویر و مطالب مفیدی در حوزه اسلام و مهدویت است. این گاهنامه قابلیت چاپ کردن را دارا می باشد. امیدوارم که این گاهنامه مفید را از دست ندهید. جهت دانلود دومین شماره گاهنامه مهدوی و مذهبی 66 از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 165 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


گاهنامه مهدوی و مذهبی ، یک مجله الکترونکی است و به همت اهالی سایت رئیس جمهور مجازی تهیه و طراحی شده است. این گاهنامه با فرمت پی دی اف می باشد و شامل تصاویر و مطالب مفیدی در حوزه اسلام و مهدویت است. امیدوارم که این گاهنامه مفید را از دست ندهید. جهت دانلود اولین شماره گاهنامه مهدوی و مذهبی 66 از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

مسعود گلی بازدید : 117 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


PowerArchiver دارای تمامی امکانات مربوط به آرشیو فایل ها به عنوان یک نرم افزار فشرده سازی می باشد.
شما با استفاده از آن می توانید بسیاری از فرمت های فایل های فشرده را اجرا کرده و فایل ها را از آنها استخراج کنید. همچنین می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلف مانند 7-Zip که یکی از بهترین فرمت های فشرده سازی است ، آرشیو کنید. چیزی که این نرم افزار را از دیگر ابزارهای هم خانواده اش متفاوت می کند ، امکانات بی نظیر آن است.

مسعود گلی بازدید : 404 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (1)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی جدید با موضوع مخاطب شناسی جریان مهدوی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورخ 10 آبان 92 صورت گرفته. امیدوارم که این فایل صوتی کم حجم را از دست ندهید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 96 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)


در این مطلب آپدیت روزانه آنتی ویروس مشهور و محبوب ESET NOD 32 به همراه آموزش نحوه آپدیت برنامه را گذاشته ایم. امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

آموزش آپدیت آنتی ویروس نود 32 :

برنامه آنتی ویروس نود 32 را باز کنید و سپس از پانل سمت چپ گزینه Update را بزنید حال در قسمت سمت راست بر روی گزینه Username and Password setup کلیک نمائید؛ حال پنجره ای ظاهر خواهد شد که از شما یورز و پسورد را می خواهد که آن را از این قسمت کپی و به پنجره باز شده انتقال دهید حال گزینه Ok را انتخاب کرده و بر روی گزینه Update viruse Signature Dadabase کلیک نمائید، خواهید دید که برنامه شروع به آپدیت می شود و کمی باید صبر نمائید. در صورتی که با اشکال مواجه شدید یورز و پسورد دیگری را از همین قسمت انتخاب نمائید. با آرزوی موفقیت. جهت مشاهده یوزنیم و پسورد ها به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 137 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت زیبای ارغوان را آماده دانلود قرار دادم. این فونت ایرانی کم حجم بوده و شما می توانید برای نگارش متون و طراحی های خود از این فونت استفاده کنید. جهت دانلود فونت ارغوان از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 90 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


نرم افزار اسلامی ذکر شمار Zikr Counter یک نرم افزار ارزشمند و با قابلیت های فوق العاده است که به تازگی توسط هم وطنان عزیز برنامه نویس کشورمان برای اندروید نوشته شده است . جهت دانلود نرم افزار ذکر شمار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.



تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 187
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 510
  • بازدید ماه : 337
  • بازدید سال : 14,203
  • بازدید کلی : 571,335