loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 118 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)


PowerArchiver دارای تمامی امکانات مربوط به آرشیو فایل ها به عنوان یک نرم افزار فشرده سازی می باشد.
شما با استفاده از آن می توانید بسیاری از فرمت های فایل های فشرده را اجرا کرده و فایل ها را از آنها استخراج کنید. همچنین می توانید فایل های خود را در فرمت های مختلف مانند 7-Zip که یکی از بهترین فرمت های فشرده سازی است ، آرشیو کنید. چیزی که این نرم افزار را از دیگر ابزارهای هم خانواده اش متفاوت می کند ، امکانات بی نظیر آن است.

مسعود گلی بازدید : 408 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (1)

برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی جدید با موضوع مخاطب شناسی جریان مهدوی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورخ 10 آبان 92 صورت گرفته. امیدوارم که این فایل صوتی کم حجم را از دست ندهید. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 96 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)


در این مطلب آپدیت روزانه آنتی ویروس مشهور و محبوب ESET NOD 32 به همراه آموزش نحوه آپدیت برنامه را گذاشته ایم. امیدواریم که مورد رضایت شما عزیزان قرار گیرد.

آموزش آپدیت آنتی ویروس نود 32 :

برنامه آنتی ویروس نود 32 را باز کنید و سپس از پانل سمت چپ گزینه Update را بزنید حال در قسمت سمت راست بر روی گزینه Username and Password setup کلیک نمائید؛ حال پنجره ای ظاهر خواهد شد که از شما یورز و پسورد را می خواهد که آن را از این قسمت کپی و به پنجره باز شده انتقال دهید حال گزینه Ok را انتخاب کرده و بر روی گزینه Update viruse Signature Dadabase کلیک نمائید، خواهید دید که برنامه شروع به آپدیت می شود و کمی باید صبر نمائید. در صورتی که با اشکال مواجه شدید یورز و پسورد دیگری را از همین قسمت انتخاب نمائید. با آرزوی موفقیت. جهت مشاهده یوزنیم و پسورد ها به ادامه مطلب بروید.

مسعود گلی بازدید : 139 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فونت زیبای ارغوان را آماده دانلود قرار دادم. این فونت ایرانی کم حجم بوده و شما می توانید برای نگارش متون و طراحی های خود از این فونت استفاده کنید. جهت دانلود فونت ارغوان از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 93 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


نرم افزار اسلامی ذکر شمار Zikr Counter یک نرم افزار ارزشمند و با قابلیت های فوق العاده است که به تازگی توسط هم وطنان عزیز برنامه نویس کشورمان برای اندروید نوشته شده است . جهت دانلود نرم افزار ذکر شمار از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب بروید.



مسعود گلی بازدید : 505 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)


اگر شما نیز به دنبال نرم افزاری کامل برای دسترسی به کتاب های مذهبی و اسلامی هستید پیشنهاد می کنیم از نرم افزاری که سایت مهدی دانلود آن را به شما معرفی می نماید استفاده کنید. نرم افزار المبین نرم افزاری جامع و کامل می باشد که تمامی نیازهای کاربران را برای دسترسی به کتاب های اسلامی فراهم می نماید.این نرم افزار کتابخانه ای بزرگ شامل انواع کتاب ها در زمینه ی دینی و اسلامی می باشد که بلافاصله پس از انتشار هر کتاب می توانید آن را با حجمی بسیار کم به کتابخانه ی خود اضافه کرده و مطالعه نمایید.علاوه بر آن می توانید از امکاناتی همچون دارا بودن متن کامل قرآن کریم با قابلیت کپی در برنامه هایی همچون Microsoft Word به همراه تفسیر قرآن کریم بهره ببرید.همچنین می توانید در داخل کتابخانه ی خود جستجو کرده و عناوین مورد نظر خود را بیابید و یا از آنها فایل پشتیبان بگیرید.همچنین می توانید فایل نصب نسخه ی جدید نرم افزار ، نسخه ی قبلی را را از داخل محیط برنامه بروزرسانی نمایید.

مسعود گلی بازدید : 213 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
FlipCreator نرم افزاری است حرفه ای و قدرتمند که به منظور چاپ و تهیه نشریات دیجیتالی استفاده می شود.از این نرم افزار می توان در تهیه انواع اسناد الکترونیکی مانند کتاب، مجله، بروشور، کاتالوگ، خبرنامه، گزارش کار و ... استفاده کرد. کار با این نرم افزار بسیار ساده است. تنها چند کلیک کافیست تا ترکیبی زیبا از متن و عکس بدست بیاورید. از ویژگی های بسیار مطلوب این نرم افزار امکان تهیه خروجی با فرمت های گوناگون است. حتی شما این توانایی را دارید تا خروجی خود را در فرمت های HTML5, EXE و ZIP نیز ذخیره نمایید.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 857
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,109
  • بازدید ماه : 3,432
  • بازدید سال : 17,298
  • بازدید کلی : 574,430