loading...
مـهـدے دانــلود
مسعود گلی بازدید : 236 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (1)


برای شما کاربران سایت مهدی دانلود ، فایل صوتی و تصویری جدید ترین سخنرانی استاد رائفی پور را آماده دانلود قرار دادم. این سخنرانی در تاریخ 7 دیماه امسال در خمینی شهر با موضوع بصیرت در فتنه های آخرالزمان صورت گرفته. امیدوارم فایل صوتی و تصویری این سخنرانی را از دست ندهید. جهت دانلود از سایت مهدی دانلود ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

مسعود گلی بازدید : 76 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سایت مـهـدے دانــلود .

پس از گذشت حدود یک ماه دوباره فعالیت اینترنتی خود را از سر میگیرم و تلاش میکنم که با مطالب بهتر و بسته های دانلودی مفید ، بتوانم خدمت کوچکی در عرصه مهدویت ، نرم افزار های اسلامی موبایل و کامپیوتر داشته باشم. در ضمن آغاز امامت و ولایت امام مهدی (عج) را به عاشقان و منتظران ایشان تبریک و تهنیت میگویم.

لازم می دانم که خدمت شما عرض کنم سایت مـهـدے دانــلود در چهارمین دوره جشنواره فرهنگی هنری آخرین امید حائز رتبه برتر شد. از دست اندر کاران فرهنگسرای تخصصی امام مهدی (عج) به پاس تلاش برای دستیابی مردم ، بویژه نسل جوان که در حوزه مهدویت فعالیت میکنند و سالانه به طور منظم با ارائه مسابقه جوانان را تشویق و ترغیب به امام عصر (عج) میکنند ، تشکر میکنم. امیدوارم که این فعالیت ها چه در محیط مجازی و چه در محیط واقعی جدی و گسترده تر صورت بگیرد و حامیان مالی خوبی در این زمینه فعالیت کنند. در پایان منتظر نظرات و پیشنهادهای شما بزرگواران هستم. دست خدا به همراه شما.

مسعود گلی بازدید : 125 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (3)


با عرض سلام و ادب و احترام.

همانطور که همه ی شما میدانید فصل زمستان آغاز شده و نوبت به امتحانات پایان ترم ما دانشجویان رسیده. و ما هم علی رغم میل باطنی خود مجبوریم که به مطالعه ی کتاب های درسی بپردازیم. بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم و تا 25 دیماه درگیر امتحانات خواهم بود ، لذا از شما کاربران سایت مـهـدے دانــلود التماس دعای خیر دارم و پیشاپیش از شکیبایی شما سپاسگزارم. امیدوارم که شما هم در امتحانات زندگی و درسی موفق و موید باشید. دست خدا نگهدار شما.

مسعود گلی بازدید : 114 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (1)

از زمانی که سرویس مترجم گوگل عرضه شده کاربران زیادی هستند که از آن بهره می برند ؛ این سرویس با توجه به این که زبان های مختلف و زنده دنیا را پشتیبانی می کند بسیار محبوب شده است. برای بهره گیری از مترجم نیاز است تا کاربران به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن ها یا کلمات نمایند. مهم ترین مشکلی که شاید بتوان به این مترجم گرفت دسترسی نسبتا سخت به آن است که می بایست حتما از مرورگر استفاده شود و به آدرس مترجم رجوع کرد اما ما قصد داریم با معرفی Client for Google Translate Pro این کار را هم ساده کنیم.این ابزار ساده تنها یک محیط شبیه سازی مرورگر است که کاربر می تواند با استفاده از آن به سرویس مترجم گوگل دسترسی پیدا کند و کار ترجمه را انجام دهد بدون این که نیاز باشد آدرس مترجم را وارد کند یا نیاز باشد از مرورگری استفاده کند.

مسعود گلی بازدید : 129 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (1)

مرورگر فایر فاکس یکی از پرسرعت ترین مرورگرها برای تمامی سیستم عامل ها است. در این گزارش قصد معرفی نسخه Firefox Browser v26.0 را برای گوشی های اندرویدی داریم. برنامه از لحاظ امنیتی و شخصی می تواند سلامتی تلفن همراه شما را در برابر سایت های مخرب و ویروس های موجود در سایت ها تضمین کند.
نرم افزار اکثر ویژگی های نسخه ویندوز را دارا است و می تواند تمامی سایت را با هر زبان برنامه نویسی باز کند. شما می توانید با سرعت بالا به وبگردی بپردازید، فیلم های آنلاین را مشاهده و صفحات مورد نظر خود را ذخیره کنید. شما می توانید مرورگر تلفن همراهتان را با مرورگر رایانه همزمان سازی کنید، یعنی می توانید با ایمیل خود وارد نرم افزار شوید و پس از ورود تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور یکسان سازی می شود. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از پخش ویدئوهای آنلاین، دارای Add-ons های بسیار کاربردی، صفحه نمایش مناسب برای تمامی گوشی ها، پشتیبانی از html 5 و ... اشاره کرد.

مسعود گلی بازدید : 86 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

Mobile AntiVirus Security یک نرم افزار قدرتمند جهت افزایش امنیت شخصی و از بین بردن ویروس ها، تروجان ها و بد افزارها است. برنامه می تواند با اسکن تمامی بخش های تلفن همراه شما، فایل ها و نرم افزارهای مخرب را پیدا کند و آن ها را از بین ببرد. همان طور که در ابتدا گفته شد، این نرم افزار یک برنامه امنیتی هم هست در صورتی که تلفن همراه شما به سرقت برود شما می توانید با استفاده از گوگل مپ مکان دقیق تلفن همراه خود را پیدا کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: اسکن فایل های در حال دانلود، امکان اسکن برنامه ریزی شده، قفل گوشی از راه دور، پشتیبانی از زبان های زنده ی دنیا و ... اشاره کرد.


مسعود گلی بازدید : 113 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

Internet Explorer اینترنت اکسپلورر بدون شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها و مرورگرها برای مشاهده صفحات وب می باشد. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر استفاده می کنند. امروز برای شما دوستان عزیز آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار اینترنت اکسپلورر را آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار اینترنت اکسپلورر را بصورت رایگان از سایت مهدی دانلود دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 43

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نحوه آشنایی با سایت مـهـدے دانــلود ?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 856
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 14,179
  • بازدید کلی : 571,311